همزمان با هفته بسیج، از 34 پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی در استان البرز بهره برداری شد.
کد خبر: ۵۲۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 23 November 2017
به گزارش تابناک : معاون فرهنگی واجتماعی بسیج سازندگی استان البرز روز پنجشنبه گفت که از 43 پروژه محرومیت زدایی اجرایی در شهرستان ها و روستاهای مختلف استان، 34 پروژه به بهره برداری رسیده و مابقی تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.
مهران طیران با بیان اینکه در مرحله اول اجرای این طرح ها، 500 میلیون تومان جذب شده، افزود: این طرح ها در قالب مسجد، خانه عالم، غسالخانه، خانه بهداشت، سالن ورزشی، آبرسانی، پایگاه، بهسازی جاده روستا، مدرسه و مرمت گلزار شهدا اجرا است.
وی در ادامه به دیگر برنامه های بسیج سازندگی استان در هفته بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: 
بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی، همایش ترویج تعاونی ها، همایش کار و کارآفرینی، معاینه رایگان درمانی ، ایجاد میز خدمت با موضوع فضای مجازی و پیشگیری از اعتیاد، میز خدمت با موضوع سبک زندگی، مشاوره خانواده (حقوقی و روانشناسی)، همایش خانواده آسمانی و کاروان خدمت در مناطق آلوده از جمله این برنامه ها در شهرستان های مختلف است.
طیران، راه اندازی اتوبوس میز خدمت، اتوبوس خدمت عمومی، کاروان خدمت برای حضور مسئولان در محلات کاروان خدمت آموزشی و فرهنگی، کاروان خدمت بهداشتی و میز خدمت، اردوی جهای فرهنگی،
گلباران مزار شهدا، کارگرو های مهارتی برای داشن آموزان، کارگروه همسر داری، کارگاه آموزشی دامپروری و زنبور عسل و طرح هجرت(تجلیل از گروه های جهادی برتر) را از دیگر این برنامه ها برشمرد.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار