سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس اعلام کرد که اجرای پروژه های عمران شهری و فرهنگی ورزشی این شهر نوپا به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار می شود.
کد خبر: ۵۲۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ 23 November 2017
به گزارش تابناک : افراسیاب بیچرانلو روز پنجشنبه افزود: افرادی که مایل به سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ این شهر هستند از حمایت های لازم برخوردار می شوند.
سخنگوی شورای شهر فردیس اظهار داشت: مصوبه بازگشایی چهارراه امام حسن(ع) به بلوار امام رضا(ع) در این شهر مورد توافق قرار گرفته است.
بیچرانلو در خصوص جمع آوری دستفروشان فردیس گفت: موضوع دست فروشان فردیس در حال پیگیری است و امیدواریم در آینده نزدیک به نتایج خوبی دست یابیم.
وی افزود: در کمیسیون عمران شورای شهر فردیس نیز اجرای 2 پروژه عمرانی مهم کلید خورد که بر اساس آن کارهای عمرانی دو بلوار بزرگ شهری انجام می شود، ضمن اینکه با اجرای پروژه 800 هزار مترمربع آسفالت نیز موافقت شد.
وی توضیح داد: از آنجا که 800 هزار مترمربع آسفالت طی چهار سال غیرقابل اجرا به نظر می رسد، بنابراین این میزان آسفالت توسط یک موسسه خیریه انجام می شود و شهرداری حدود 5 میلیارد تومان فقط هزینه قیر را پرداخت می کند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس درخصوص احداث بیمارستان این شهر گفت: با حمایت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیمارستان 160 تختخوابی فردیس احداث می شود که تا 360 تختخواب افزایش توسعه می یابد.
وی اظهار داشت: درکمیسیون عمران موضوع کمک 5 تا 20 میلیارد تومان در قالب اعطای زمین و سایر موراد به این بیمارستان مطرح شد که برای تصویب به صحن شورا ارسال شد.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار