مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از آغاز به کار پنج فروشگاه جدید کتاب و محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی در شهرهای مشهد، بیرجند و شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 20 November 2017
به گزارش تابناک : حسین سعیدی اظهار داشت: در راستای افزایش شعب فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) که در دهه کرامت سال جاری آغاز شد، اکنون نیز پنج فروشگاه جدید کار خود را آغاز می‌کند. 

وی هدف از افزایش فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر را تسهیل دسترسی مخاطبان و علاقه‌مندان به محصولات رضوی بیان کرد و افزود: با راه‌اندازی این فروشگاه‌ها، مجموع تعداد فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی در سطح کشور به عدد 26 می‌رسد. 

مدیرعامل به‌نشر با بیان این که از پنج فروشگاه مذکور، دو فروشگاه در شهرهای بیرجند و شاهرود فعالیت خود را آغاز می‌کنند، تصریح کرد: همچنین از این تعداد، سه فروشگاه در شهر مشهد فعالیت می‌کنند که در میدان بیمارستان امام رضا(ع) ابتدای خیابان رازی، نبش چهارراه شهدا، جنب سازمان مرکزی آستان قدس رضوی و همچنین شهرک شهید آوینی(گلشهر) مستقر هستند.

سعیدی نام فروشگاه واقع در شهرک شهید آوینی را «شهدای فاطمیون مدافع حرم» اعلام و بیان کرد: این نخستین فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی در منطقه کم‌برخوردار است که در شهرک شهید آوینی و به یاد شهدای گرانقدر مدافع حرم راه‌اندازی می‌شود.

در حال حاضر 11 فروشگاه به‌نشر در شهر مشهد فعال هستند که از این تعداد، 6 فروشگاه در اطراف حرم مطهر رضوی مستقر است؛ همچنین همزمان با ایام دهه کرامت سال جاری نیز 10 فروشگاه جدید کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در شهرهای همدان، کرمان، تبریز، اردبیل، خرم‌آباد، بیرجند، بجنورد، تربت‌ حیدریه، چناران و طبس فعالیت خود را آغاز کردند.

علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار و نیز مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.







منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار