استاندار البرز با اعلام اینکه تا کنون ۲ هزار چادر و ۲۰ هزار تخته پتو برای اسکان اضطراری حادثه دیدگان زلزله به غرب کشور ارسال شده است،گفت: مردم و خیرین از واریز کمک های متفرقه پرهیز کنند و تنها حساب هایی که از سوی مراجع رسمی توسط ستاد مدیریت بحران کشور و استان اعلام می شود ملاک قرار دهند.
کد خبر: ۵۲۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 14 November 2017
به گزارش تابناک : دکتر محمدعلی نجفی" ظهردوشنبه در گفتگوی خبری بخش نیم روزی که زنده و مستقیم از شبکه استانی البرز روی آنتن پخش رفت،ضمن تسلیت به مصیبت دیدگان زلزله شامگاه گذشته در استان های غربی کشور، گفت: با توجه به وسعت این حادثه دردناک که به از دست دادن و مصدومیت هم وطنان در استانهای غرب و کرمانشاه انجامید، از ساعات اولیه در استان البرز ستاد مدیریت بحران استان برنامه ریزی های لازم را بعمل آورد. وی افزود: به موازات این امر ستاد مدیریت بحران کشور هم آنچه تشخیص داده بود اعم از امکانات و تجهیزات مورد نیاز توسط جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و سایر بخش ها به منطقه اعزام کرد و حتی نیروهای تجسس نیز برای شناسایی افرادی که احتمالا زیرآوار مانده باشند در مناطق زلزله زده حضور پیدا کردند. رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در ادامه با اشاره به امکاناتی که تاکنون از استان البرز به کرمانشاه و مناطق غربی کشور ارسال شده است، گفت: تا کنون 20 هزار تخته پتو، ۲ هزار چادر جهت اسکان حادثه دیدگان از البرز به استان های غربی انتقال پیدا کرده است. 
*البرز امکانات خود را برای خدمت رسانی به زلزله زدگان بسیج کرده است
استاندارالبرز بیان کرد: ساعت 11 صبح امروز نیز پس از اقدامات اولیه ستاد شورای هماهنگی مدیریت بحران استان آخرین گزارش از امداد رسانی ها دریافت شد و همه دستگاه های خدمت رسان آمادگی لازم را دارند. وی افزود: باتوجه به هماهنگی های انجام شده استان های معین در این زمینه مُعین و مشخص شده اند و البرز هم تمام امکانات خود را بسیج کرده است تا اگر نیاز بود حضور قوی داشته باشد.
*مردم و خیرین از مجاری رسمی کمک رسانی کنند دکترنجفی در ادامه با تأکید بر اینکه هر گونه کمک رسانی به زلزله زدگان باید از مجاری رسمی صورت گیرد، خطاب به مردم و خیرین توصیه کرد: از روند کمک رسانی متفرقه بپرهیزند چرا که حساب هایی که ستاد مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر در کشور و استان اعلام می کند مرجع رسمی برای ارسال کمک ها خواهد بود. وی افزود: صدا و سیمای استان هم اطلاع رسانی لازم را برای مشارکت خیرین در جمع آوری کمک های مردمی بعمل آورد. گفتنی است، گفتگوی تلویزیونی استاندار البرز در رابطه با آمادگی استان برای خدمت رسانی به زلزله زدگان کشور به صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی البرز و شبکه شما روی آنتن پخش رفت.





منبع : سپیدارنیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار