مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۵۰۰ نفر با بهره برداری از واحدهای جدید صنعتی در این استان خبرداد.
کد خبر: ۵۲۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 13 November 2017
به گزارش تابناک : جهانگیر شاهمرادی اظهار کرد: این میزان اشتغال به دنبال آغاز فعالیت ۷۵ طرح صنعتی در سال جاری رقم خورده است.

وی افزود: فراهم شدن زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی زمینه پویایی و فعال شدن صنایع شده و در نهایت علاقمندی و رغبت سرمایه‌گذاران برای تولید و اشتغال را به همراه خواهد داشت.

شاهمرادی با بیان اینکه صنایع کوچک برای شکوفایی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان و کشور، نقش مهم، حیاتی و غیرقابل انکار دارند گفت: توسعـه صنـایع کوچک در نوآوری، اشتغـال، سهم ارزش افزوده و بهره‌وری، میـزان سودآوری، رقابت پذیری و میـزان سرمایه گذاری در صنعت و اقتصاد تأثیرگذار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز تکمیل و توسعه زیرساختها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و رفع نیاز صنعتگران را از جمله اهداف مهم این شرکت عنوان کرد وگفت: با افتتاح و بهره برداری از این پروژه‌ها، گامی مناسب در جهت رشد و تعالی صنعت استان برخواهیم داشت.

وی ادامه داد: شرکت شهرک های صنعتی استان البرز با شناسایی  ۱۱۰۰ طرح  صنعتی و بررسی وضع موجود  وشناسایی مشکلات آنها تلاش می کند برای رفع مشکلات موجود اقدامات قابل توجهی صورت دهد.

شاهمرادی تصریح کرد: وقتی خط تولیدی به چرخه فعالیت باز می گردد  به دنبال خود اشتغال، رونق اقتصادی و رشد صادرات در کشور را ایجاد می کند.





منبع : قدس آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار