عضو کمیته فنی باشگاه استقلال اعلام کرد که اطلاعی از حضور مربی جدید در کادر فنی آبی‌پوشان نداشته است.
کد خبر: ۵۲۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 13 November 2017
به گزارش تابناک : علی جباری در مورد درگذشت اکبر افتخاری اظهار داشت: افتخاری از خوزستانی‌های خونگرم بود که سال‌ها برای دارایی بازی کرد و سپس به استقلال آمد، او یک فصل هم برای پرسپولیس بازی کرد و یکی از بازیکنان گوش چپ خوب فوتبال ایران بود. او شخصیت دوست داشتنی داشت و بازنشسته گمرک بود. افتخاری پس از بازنشستگی برای تأمین مخارج زندگی راننده تاکسی شد، اما اواخر عمرش با بیماری دست و پنجه نرم کرد و توان کار کردن نداشت و خانه‌نشین شد. متأسفانه او از بین ما رفت و امیدوارم خداوند به خانواده‌اش صبر بدهد.

وی افزود: در گذشته پول نبود و بازیکنان به عشق پیراهن و هوادار بازی می‌کردند. حقوق بازنشستگی هم نمی‌تواند زندگی را تأمین کند و به همین دلیل افتخاری زندگی سختی داشت. بزرگان ورزش که در مسند کار هستند، مسئولان وزارت ورزش و جوانان، مجلس شورای اسلامی و دیگر دست اندرکاران باید فکر اساسی برای پیشکسوتان کنند. خیلی از پیشکسوتان مشکلات زیادی دارند. مسئولان نباید زمان درگذشت پیشکسوتی، گروهی در مراسم شرکت کنند و تسلیتی بگویند و بروند! مسئولان نباید زمان فوت پیشکسوت پیدای‌شان شوند و عکسی بگیرند و بروند. فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید آمار پیشکسوتان را بگیرند و از کسانی که افتخار آفرینی کرده یا قهرمانی کسب کرده‌اند، تقدیر کنند، نه اینکه زمان فوت‌شان پیدای‌شان شوند!

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: مسئولان باید به داد پیشکسوتان برسند. مسئولان فوتبال باید زمانی بیایند که پیشکسوت زنده باشد، امروز مرحوم افتخاری نمی‌داند چه کسی از او تجلیل کرده است. با این وضعیت، خدا باید به داد سایر پیشکسوتان برسد.

جباری در ادامه گفت‌وگو با تسنیم در رابطه به حضور وینفرد شفر در استقلال و تأثیرات حضورش گفت: روندی که استقلال در پیش گرفته، نشان می‌دهد که این تیم تغییر کرده و شفر هم تأثیر زیادی گذاشته است. زمانی لیگ دسته دوم نبود و استقلال مجبور شد به لیگ دسته سوم برود، ما سکومورخوف را آوردیم و تیم به لیگ دسته اول آمد. بنابراین مربیان خارجی تأثیر خودشان را می‌گذارند. شفر مربی آلمانی است و از جایی آمده که مهد فوتبال است. او کارنامه موفقی داشته و در شرایط فعلی بهترین گزینه برای استقلال بود. وقتی تیمی بسته شده و مربی وسط کار می‌آید، زمان نیاز دارد تا با بازیکنان آشنا شده و نفرات که بخواهد جایگزین کند.

عضو کمیته فنی استقلال در خصوص حضور یرزی شانیاک مربی اهل چک در کادر فنی استقلال تصریح کرد: هیچ اطلاعی از حضور این مربی نداشتیم. حداقل به ما اعلام می‌کردند تا ما هم باخبر می‌شدیم. این کار درست نبود و ناراحت هستیم.

وی در واکنش به اظهارات محمد نوری دیگر عضو کمیته فنی مبنی بر اینکه رزومه این مربی بررسی شده است، گفت: چنین چیزی نیست و همانطور که گفتم اطلاعی نداشتیم. با جواد قراب و اکبر عباس ملکی از اعضای هیئت مدیره صحبت کردم و گفتم حداقل باید به ما اعلام می‌کردید. نقش کمیته فنی چیست؟ اگر قرار نیست ما بدانیم یا روزمه بررسی نشود، اعلام کنند تا تکلیف خودمان را بدانیم.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار