عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه مردم از فضای موجود در شهر راضی نیستند گفت: امیدوارم شهردار جدید کرج بتواند به فضای موجود سروسامان دهد.
کد خبر: ۵۲۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 12 November 2017
به گزارش تابناک : عباس زارع در بیست و سومین جلسه شورای شهر کرج که پیش از ظهر یکشنبه برگزار شد اظهار کرد: در بازدیدی که به عنوان یک شهروند از مناطق مختلف شهر کرج داشتم مشاهده کردم خدمات بسیار شایسته ای به خصوص در پروژه های بزرگ عمرانی صورت گرفته است اما در عین حال  مشکلات بسیاری را دیدم.

 وی در خصوص مشاهدات خود گفت: وقتی وارد اتوبوس شدم وضعیت بسیار بد و نظافت نامناسبی را مشاهده کردم در عین حال راننده اتوبوس به مانند یک تاکسی هر کجا علاقمند بود توقف می کرد.

زارع افزود: میدان دانشگاه در حصارک هم وضعیت بسیار نامنظمی داشت به نحوی که جانمایی ایستگاه تاکسی ها درست نبود ونوع توقف شان و حضور دستفروشان هم  مزید برعلت شده بود تا اوضاع نامناسبی را شاهد باشیم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اینکه درمحدوده دانشگاه پروژه نیمه تمام داریم و نمای شهر را نازیبا کرده است گفت:فضای حاکم در میدان دانشگاه که ورودی شهر کرج محسوب می شود زیبنده شهر نیست و ضعیف ترین مبلمان را دارد.

زارع ضمن اشاره به نابسامان بودن وضعیت پیاده روها گفت: خود را جای شهروندان بگذاریم  وبپذیریم علیرغم هزینه شدن میلیاردها تومان پیاده روها وضعیت بدی داردند و مغازه داران کسب شان در پیاده روها قرار دارد و دست فروشان در مجاورت پیاده روها کسب درآمد می کنند.

وی با بیان اینکه فقرو تکدی گری در سطح شهر دیده می شود تاکید کرد: کسبه و عموم مردم شهر از وضعیت موجود در شهر راضی نیستند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه به زیرگذرهای سطح شهر اشاره کرد و گفت: در این خصوص زحمت زیاد کشیده شده است ولی ارزش معماری  ندارد و سازه ای زمخت را شاهد هستیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه قشربازنشستگان هم فضای مناسبی برای گذران اوقات خود ندارند گفت: در گفتگویی که با این قشر داشتم هم از فساد گله داشتند  و متاسفانه ما را هم در این سهیم می دانند.





منبع : قدس آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار