مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز با بیان اینکه ثبت نام متقاضیان تسهیلات رونق تولید در این استان از ۱۰ آبان ماه آغاز شده است گفت: تولیدکنندگان برای دریافت تسهیلات به سامانه بهین یاب مراجعه کنند.
کد خبر: ۵۲۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸ 07 November 2017
به گزارش تابناک : جهانگیر شاهمرادی اظهار کرد: همزمان با آغاز ثبت نام سامانه «بهین یاب» در سراسر کشور، تولیدکنندگان استان البرز می توانند برای دریافت تسهیلات سرمایه درگردش و ثابت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این تسهیلات برای تأمین نقدینگی مورد نیاز بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط اختصاص یافته است گفت: بنگاه هایی که از بازار محصول مناسبی برخوردار بوده اما به دلیل تنگناهای مالی و نداشتن سرمایه در گردش، تولید آنها متوقف شده و یا با ظرفیت پایین فعالیت می کنند می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

شاهمرادی تاکید کرد: طرح های تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد که دچار مشکلات مالی هستند نیز می توانند از مزایای این طرح برخوردار شوند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز بیان داشت: علاوه بر واحدهای صنعتی، فعالان بخش معدن هم می‌توانند برای تأمین سرمایه در گردش و نقدینگی خود از این تسهیلات بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه ثبت ‌نام متقاضیان تسهیلات بر اساس آیین ‌نامه ابلاغی از سوی وزارت صنعت، معدن و بانک مرکزی انجام می‌شود، گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات رونق تولید می توانند به وب سایت «بهین یاب» مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.






منبع : قدس آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار