مسئول روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز ازبرگزاری سمینارها و دوره های آموزشی به عنوان راهگشای توسعه صادرات استان نام برد.
کد خبر: ۵۲۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷ 07 November 2017
به گزارش تابناک : داود داودی روز سه شنبه برگزاری برنامه های آموزشی را از اولویت های اتاق بازرگانی البرز در بحث تجارت خارجی عنوان کرد و گفت: آشنایی کامل با اصول و استانداردهای صادراتی رمز موفقیت فعالان اقتصادی برای حضور در بازارهای صادراتی است.
وی افزود: مکاتبات تجاری به زبان های انگلیسی و آلمانی ، آشنایی با مسائل حقوقی در انعقاد قرارداد های تجاری ، بازاریابی و استراتژی بازارهای رقابتی از جمله دوره های آموزشی اتاق البرز طی سال جاری بوده است .
وی به حضور و استقبال جمعی از تجار و بازرگانان استان از سمینار اخیر آموزشی با عنوان 'بسته بندی کالا در فرآیند بازاریابی' اشاره کرد و افزود: بسته بندی محصول در نیل به اهداف بازاریابی و حضور موثر در فضای رقابتی از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی خاطر نشان کرد: بسته بندی علاوه بر سالم نگه داشتن محصول از جنبه های مختلف ارتباطی نظیر رنگ، مواد و اندازه درگسترش ارتباطات تجاری و جذب مشتری نقش موثری ایفا می کند. 
وی گفت: جایگاه بسته بندی در فرآیند صادرات، نقش بسته بندی در شکل گیری برند ، اهداف، رنگ، شکل، معماری و تاثیرات متقابل آن در صنعت بسته بندی و صادرات ازجمله محورهای سمینار آموزشی اخیر بود.
استان البرز دارای توانمندی ها و مزیت های اقتصادی بسیاری در بخش های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی، خدمات و گردشگری است.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار