معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از احداث پارک ساحلی ۲۷ هکتاری دریاچه طالقان با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی خبرداد.
کد خبر: ۵۲۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ 05 November 2017
به گزارش تابناک : خسرو ارتقایی پیش از ظهر امیدواریم با ارائه مطالبات پیمانکار و تکمیل و بازگشایی دو طرف تونل گام موثری در جهت بهره برداری از این پروژه برداشته شودشنبه در حاشیه بازدید استاندار البرز از پروژه های عمرانی شهرستان طالقان اظهار کرد: پارک ساحلی کنار سد طالقان که در وسعت ۲۷هکتار تعریف شده براساس توافق نامه منعقد شده میان شهرداری طالقان با آب منطقه ای تهران  اجرا می شود.

وی در ادامه گفت: پیش از این مدت سرمایه گذاری آن پنج سال تعیین شده بود که اکنون به ۱۵ سال رسیده است.

ارتقایی افزود: در این پروژه در تلاش هستیم بدون ساخت بنا و عواملی که سبب آلودگی آب شرب می شود تفریحگاهی برای گردشگران ایجاد شود.

وی افزود: پروژه در مرحله مقدماتی است و شهرداری طالقان به همراه سرمایه گذاری که انتخاب می کند درنهایت  آن را اجرایی خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در ادامه به مهمترین پروژه راهسازی شهرستان طالقان اشاره کرد و گفت: ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار در این پروژه نیاز است که  ۳۸میلیارد تومان آن از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری پیش بینی شده است.

ارتقایی با بیان اینکه ۸ کیلومتر از مسیر ۳۲ کیلومتری محور هشتگرد به طالقان آسفالت شده است تصریح کرد:میدواریم با ارائه مطالبات پیمانکار و تکمیل و بازگشایی دو طرف تونل گام موثری در جهت بهره برداری از این پروژه برداشته شود.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار