سخنگوی کمیسیون امنیت ‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست و دولتی پیمان‌شکن است بیان کرد: امروز سخن امام ما برای همه روشن شده و آمریکا ثابت کرد فقط به منافع خودش فکر می‌کند و بدعهد است.
کد خبر: ۵۱۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 05 November 2017
سیدحسین نقوی‌حسینی امروز صبح در مراسم راهپیمایی 13 آبان در جمع راهپیمایان کرمانی اظهار داشت: استکبار باید بداند که همه چیز مردم ایران کربلا و عاشورا است سایت هسته‌ای ما خیمه اباعبدالله(ع) و انرژی هسته‌ای ما فرهنگ عاشورا است.

وی با اشاره به اینکه قدرت ملت ما و اورانیوم غنی شده مردم ایران هیئت‌های مذهبی و علم حضرت اباالفضل(ع) است گفت: آمریکا و استکبار با خیمه امام حسین دشمنی دارند و مشکل آنها با ملت ایران و انقلاب اسلامی مکتب عاشورا و کربلا است.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید حواسمان باشد که ما را از مکتب عاشورا و امام حسین(ع)  منحرف نکنند افزود: ترویج فرهنگ عاشورایی بزرگترین خدمت به نظام مقدس اسلامی است و دشمن با این موضوع مخالف است.

وی با اشاره به اینکه انرژی هسته‌ای یک بهانه است خاطر نشان کرد: پاکستان هم بمب هسته‌ای دارد اما چرا هیچ کس با او مخالفت نمی‌کند.

نقوی‌حسینی با بیان اینکه کرمان سرزمین مردانی بزرگ مانند سردار قاسم سلیمانی است خاطرنشان کرد: آمریکا از اینکه 25 میلیون زائر به مدیریت و پشتیبانی ایران دور هم جمع می‌شود ناراحت بوده و انرژی هسته‌ای را بهانه قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان نسل جدید باید بدانند چرا آمریکایی‌ها را از کشور بیرون کردیم و سفارتخانه آن را به آتش کشیدیم افزود: تجربه نشان داده بود که در هر انقلابی که سفارت آمریکا در آن کشور وجود داشت ریشه آن انقلاب را می‌زد و ما در کشورمان ریشه آمریکا را از جا کندیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ ‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران گوش و چشمش به مقام معظم رهبری است و به خوبی می‌دانند که اگر امام خود را گم کنند چه خواهد شد تصریح کرد: ملت ایران می‌دانند که جبهه‌ای حق است که امام در آن جبهه باشد و گرنه در کربلا هم در هر دو جبهه نماز جماعت خوانده می‌شد.

وی با اشاره به اینکه پنج سال قبل امام ما گفت که آمریکا قابل اعتماد نیست و دولتی پیمان‌شکن است بیان کرد: امروز سخن امام ما برای همه روشن شده و آمریکا ثابت کرد فقط به منافع خودش فکر می‌کند و بدعهد است.

نقوی‌حسینی با بیان اینکه ترامپ حق دارد عصبانی شود و به ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توهین کند گفت: چرا که ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دماغ آمریکایی‌ها را به خاک مالیده و تمام معادلات نظامی آنها را به هم ریخته و اجازه فعالیت در منطقه را به آنها نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه حدود شش سال پیش توافق کردند که از گروه داعش در عراق حمایت کنند و حتی این کشور را برای خودشان تقسیم کرده بودند افزود: در این تقسیم‌بندی حرم اهل‌بیت(س)  را به داعش سپرده بودند اما امروز به همت سپاه قدس که کرمان سرزمین او است پوزه آمریکا و دماغ داعشی‌ها به خاک مالیده شد و 25 میلیون زائر در عراق شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا می‌داند که موشک ایران که انبار مهمات داعش در دیرالزور را می‌زند توانایی آن را دارد که تلاویب را با خاک یکسان کند اظهارداشت: برای همین است که جنگ نظامی را کنار گذاشته و با تحریم‌های اقتصادی ملت ایران را هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه ما نشان دادیم که منابع قدرت ما از رهبری، شورای نگهبان، سپاه پاسداران و ... قوی‌تر از همه قدرت‌های استکباری هستند گفت: اگر کسانی پنج سال پیش فکر می‌کردند با مذاکره می‌شود آمریکا را رام کرد امروز اعتقاد راسخ دارند که آمریکا قابل مذاکره و احترام نیست.

نقوی‌حسینی با اشاره به اینکه همه کسانی که دم از مذاکره می‌زند امروز به اشتباه خود پی بردند افزود: همه دیدیم که به دیگران هم توصیه می‌کنند تا با آمریکا مذاکره نکنید و قابل اعتماد نیست.

مراسم راهپیمایی 13 آبان در کرمان با قرائت قطعنامه و همچنین سینه‌زنی مردم با خواندن نوحه حماسی و عاشورایی توسط مداح اهلبیت(س) علی کدخدایی همراه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار