با وجود ثبت پنجمین شکست فصل در کارنامه میلان و دورتر شدن این تیم از صدرنشینان جدول سری A، مونتلا همچنان سرمربی روسونری خواهد ماند.
کد خبر: ۵۱۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 29 October 2017
به گزارش تابناک : باخت خانگی ۲ بر صفر شب گذشته (شنبه) میلان برابر یوونتوس پنجمین شکست میلان و ششمین بازی بدون برد این تیم در ۱۱ هفته سپری شده از فصل جدید سری AA بود که این تیم را در رده هشتم قرار داد. میلان در ۶ بازی اخیرش یک پیروزی و یک تساوی داشته است که این روند اوضاعش را بحرانی کرده است. شکست شب گذشته برابر بانوی پیر هم بخشی دیگر از مشکلات موجود در تیم تحت هدایت وینچنزو مونتلا را به نمایش در‌آورد و احتمال موفقیت این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را ضعیف‌تر از قبل کرد.

با این وجود طبق اعلام شبکه‌های اسکای اسپورت و مدیاست پرمیوم ایتالیا و نیز نشریه کوریره دلواسپورت، میلان همچنان به مونتلا اعتماد دارد و نمی‌خواهد او را برکنار کند.

این رسانه‌ها نوشته‌اند که بعد از شکست شب گذشته، مارکو فاسونه مدیر اجرایی و ماسیمیلیانو میرابلی مدیر ورزشی باشگاه میلان با مونتلا جلسه‌ای دو ساعته داشته‌اند.

شانسی که مونتلا برای جلب نظر مدیران باشگاه دارد این است که این تیم تقریباً تمام بازی‌های سخت خود را در نیم فصل اول سری A انجام داده و ناپولی تنها رقیب سرسختی است که مردان مونتلا هنوز با آن روبه‌رو نشده‌اند. تیم‌هایی که میلان در هفته‌های پیش رو با آنها روبه‌رو می‌شود، عبارتند از ساسولو، تورینو، بنونتو، بولونیا، هلاس ورونا، آتالانتا و فیورنتینا.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که مونتلا توانسته نظر مدیران باشگاه را برای ابقای او جلب کند اما اگر او اخراج شود، پائولو سوسا، مربی سابق فیورنتینا، والتر ماتزاری سرمربی سابق واتفورد، ماسیمو اودو و جنارو گتوسو، سرمربی فعلی تیم جوانان میلان، گزینه‌های جانشینی او هستند.




منبع : 11نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار