مربی تیم اُکسین البرز با یادآوری اینکه به لحاظ فنی از بازیکنان تیم رضایت دارم، گفت: با اطمینان می‌گویم تیم اُکسین صعود خواهد کرد.
کد خبر: ۵۱۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 17 October 2017
به گزارش تابناک : علی لطیفی عصر دوشنبه پس از بازی با مس رفسنجان که در ورزشگاه انقلاب کرج انجام شد، با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۲۰ دقیقه اول بازی بسیار خوب بود ولی در ادامه اسیر نوع فوتبال مس رفسنجان شدیم.

لطیفی با تأکید بر اینکه مشکلی با وقت‌کشی نداریم، گفت: این در حالی است که وقت‌کشی حدودی دارد.

وی با اشاره به بازی تیم فوتبال اُکسین البرز با شهرداری تبریز، گفت: در این بازی که از برنامه لیگ یک هم پخش شد همه مشاهده کردند که ۴۰ دقیقه وقت‌کشی شد و در آخر نیز داور برای نیمه دوم شش دقیقه و برای نیمه نخست سه دقیقه وقت اضافه منظور کرد.

وی بابیان اینکه اُکسین یک تیم قوی است و مقابل تیم ضعیف وقت‌کشی نمی‌کند، گفت: این مهم نشان می‌دهد اُکسین تیمی قدرتمندی است و بازیکن‌های ما باید بازی مقابل تیم‌های که وقت‌کشی می‌کنند، را یاد بگیرند.

مربی تیم اُکسین البرز با تأکید بر اینکه در این بازی حدود ۲۵ دقیقه وقت‌کشی را از سوی تیم حریف شاهد بودیم، در پاسخ به این سؤال که آیا به لحاظ فنی از بازیکنان خود راضی هستید، گفت: به لحاظ تلاش و توانمندی بسیار راضی هستم ولی در بازی فوتبال از این اتفاقات می‌افتد.

لطیفی با اشاره به اینکه برخی اتفاقات به نفع تیم ما بوده است، اضافه کرد: تیم‌های مدعی باخته‌اند و ما چیزی را از دست نداده‌ایم و جنگ واقعی در نیم‌فصل دوم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ما با تیم‌های بالای جدول بازی کرده‌ایم، گفت: بازیکن‌های ما باید به پایین یا بالای جدول نگاه نکنند، هر چه زمان می‌گذرد مطمئن می‌شوم که تیم ما سعود خواهد کرد.

مربی تیم اکسین البرز در پاسخ به این پرسش که تیم اکُسین در بازی‌های خارج از خانه کمتر موفق بوده است این مهم را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: ما در مورد دو بازی خودمان نمی‌توانیم بگوییم موفق نبوده‌ایم زیرا تیم را کمتر از یک هفته مانده به بازی بستیم و تمرینات بدن‌سازی نداشتیم در کوران بازی‌ها بدن‌سازی می‌کردیم.

وی از بازی با مس کرمان به عنوان یک بازی ناموفق یادکرد و گفت: ما مطمئن هستیم پیروزی‌های بیرون از خانه را بیش از گذشته تکرار می‌کنیم.






منبع  : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار