نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان استان البرز به هماهنگی‌ها برای پاسخ کوبنده مردم به یاوه‌گویی رئیس جمهوری آمریکا اختصاص یافت.
کد خبر: ۵۰۹۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸ 16 October 2017
به گزارش تابناک : نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان استان البرز، ۲۴ مهرماه برگزار شد، دعوت و اطلاع رسانی برای حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان با شعار «غیرت انقلابی» از جمله مباحث مطروحه در این نشست بود که قرار شد هرچه بیشتر بر موضوع بندی برنامه‌ها با مولفه مهم استکبارستیزی تاکید شد.
نمایش غیرت ملی در برابر توهین به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درحالی که امروز بخشی از امنیت منطقه مرهون جانفشانی این سلحشوران در مبارزه با گروه‌های تکفیری است از دیگر محورهای نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳آبان استان البرز بود.
برگزاری نشست‌های بصیرتی، بحث‌های جهان بدون ترور،تشریح مقاومت اسلامی و دستاوردهای استکبارستیزی، اعتراض به حقوق بشر غربی، ساختن نماد شیطان از دیگر موضوعاتی بود که اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان دراین نشست در برنامه کاری خود برای همصدایی در ۱۳ آبان با هدف پاسخ به یاوه‌گویی رئیس جمهوری آمریکا قرار دادند.
علی خیلدار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: ایستگاه هنری در راهپیمایی ۱۳ آبان خواهیم داشت و شعارها توسط خوشنویسان تحویل مردم می‌شود.
وی افزود: استفاده از تصویر سازان و عکاسان برای این حضور مهم از دیگر برنامه‌ها است.
این مسئول خاطرنشان کرد: جامعه هدف در این مهم دانش‌آموزی است که دشمن مد نظر قرارداده و ایام ۱۳ آبان فرصت مناسبی است که در این زمینه تسخیر لانه جاسوسی و شهدای دانش‌آموز را یادآوری داشت.
خیلدار گفت: باید سخنرانانی برای مراسم‌های ویژه این روز استفاده کرد که موضوع تاریخی ۱۳ آبان را هرچه بیشتر تبیین کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ادامه داد: دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز از جمله شهید فهمیده از جمله موضوعات مهمی است که دراین زمینه باید مورد توجه قرار گیرد.
وی ابرازکرد: برگزاری تئاتر خیابانی از جمله مواردی است که در این زمینه با همکاری حوزه هنری پیشنهاد می‌شود.






منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار