نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: پس از تحلیل آمارهای تابستانه مشخص شد که نرخ بیکاری در البرز ۱۳.۶ درصد است.
کد خبر: ۵۰۹۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴ 16 October 2017
به گزارش تابناک : محمدعلی نجفی در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که امروز دوشنبه ۲۴ مهر در استانداری البرز برگزار شد، گفت: ما باید در استان البرز فرصت بخش خصوصی را غنیمت بشماریم و از فرصت‌های این بخش به خوبی بهره برداری کنیم.


نجفی افزود: اخیرا استکبار جهانی کارشکنی‌هایی علیه کشور انجام داده اما کشورهای اروپایی به این کارشکنی‌ها پاسخ دادند که از این فرصت به خوبی می‌توان استفاده کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه نرخ بیکاری کشور از ۱۲.۷ درصد به ۱۱.۷ درصد رسیده است افزود: نگرانی هایی در خصوص نرخ بیکاری البرز وجود داشت اما پس از تحلیل آمارهای تابستان این نگرانی قدری برطرف شد اما در هر حال رضایت بخش نیست.

نجفی این رقم را ۱۳.۶ درصد اعلام کرد و افزود: این رقم از میانگین کشوری بالاتر است و به هیچ وجه زیبنده البرز نیست و آن را نمی‌پذیرم.

استاندار البرز رتبه کسب و کار البرز در کشور را ۲۹ عنوان و خاطرنشان کرد: شایسته البرز نیست که در این جایگاه قرار داشته باشد.

وی از جایگاه ویژه استان البرز در حوزه‌های معدنی، گردشگری و علمی گفت و تصریح کرد: البرز معبر ۱۴ استان کشور است، این هم فرصت است و هم تهدید که باید از آن استفاده کنیم.

نجفی در خصوص ظرفیت‌های روستایی استان اظهار کرد: ایجاد نواحی صنعتی در همه دهستان‌های استان باید پیگیری شود.

نماینده عالی دولت در استان البرز خاطرنشان کرد: البرز باید از ظرفیت فرودگاه‌های مهرآباد‌، امام خمینی(ره) و پیام به خوبی بهره ببرد و در فرودگاه پیام اگر بخش مسافربری به نفع استان باشد، باید به جد دنبال شود.
 





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار