رییس پلیس پایتخت از دستگیری اعضای باند ۸ نفره سارقان طلا و کیف خبر داد و گفت: اعضای این باند دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت مسلحانه، سرقت به عنف و شرارت هستند.
کد خبر: ۵۰۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 15 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "سردار حسین رحیمی" در این خصوص، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های به عنف طلا کیفی در سطح شهر تهران و بازار زرگران به شیوه زورگیری و ضرب و جرح مالباختگان موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه با توجه به حساسیت موضوع مراتب در دستور کار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شد، افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته مشخص شد که سارقان زورگیر، خریداران و فروشندگان طلا و مسکوکات را که از شهرهای مختلف کشور به بازار تهران مراجعه و طلاها و سنگ های قیمتی خود را با کیف جابجا می کردند را شناسایی و آنان را تعقیب و در یک فرصت مناسب با توسل به زور و بعضا مجروح کردن آنها اقدام به سرقت کیف حاوی طلاجات آنها می کردند. 

رییس پلیس پایتخت افزود: با پایش های تخصصی صورت گرفته مشخص شد تعدادی از سارقان حرفه ای سابقه دار پس از رهایی از زندان به سرکردگی فردی به نام غلام اقدام به تشکیل باند کرده و علاوه بر سرقت های طلا کیفی به صورت گسترده اقدام به سرقت دلار و ارز خارجی هم می کنند. 

سردار رحیمی با اشاره به اینکه با اقدامات اطلاعاتی و تلاش های صورت گرفته ۸ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند، گفت: افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت مسلحانه، سرقت به عنف و شرارت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار