معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: مرکز رفاهی - گردشگری معلمان کشور در روستای برغان شهرستان ساوجبلاغ در این استان گشایش یافت.
کد خبر: ۵۰۷۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ 12 October 2017
به گزارش تابناک : مراد مالمیر روز پنجشنبه افزود: این مر کز رفاهی برای ارائه خدمات به فرهنگیان سراسر کشور به ویژه معلمان البرزی در روستای تاریخی، خوش آب و هوا و سر سبز برغان که در ارتفاعات بخش کوهسار شهرستان ساوجبلاغ قرار دارد ، افتتاح شد.
وی با اشاره به اینکه سرزمین کهن البرز با قدمتی 9 هزار ساله دارای جاذبه بکر طبیعی و تاریخی است، اظهار کرد: دامنه سلسله جبال البرز از دیرباز به دلیل آب و هوای مناسب و رودخانه های جاری به ویژه در بخش برغان که دارای زیبایی حیرت انگیز است موجب شد تا برای رفاه حال و تکریم از فرهنگیان سراسر کشور عملیات بهسازی و تجهیز این مرکز رفاهی در دستور کاری آموزش و پرورش البرز قرار گیرد.
وی با بیان اینکه روستای بزرگ برغان 30 کیلومتر با کرج فاصله دارد، یاد آور شد: این روستا در هر چهار فصل سال دارای زیبایی خاصی در بخش گردشگری است به همین منظور برای رفاه حال فرهنگیان این مرکز رفاهی راه اندازی شد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز خاطر نشان کرد: مرکز رفاهی برغان دارای 5 سوئیت، 4 آلاچیق و پارکینگ است.
مالمیر تصریح کرد: برای بهسازی و تجهیز این مرکز 500 میلیون ریال هزینه شد.
وی راه اندازی مکان های درمانی، آموزشی و رفاهی برای فرهنگیان را برداشتن گامی عملی و موثر در حفظ شأن، شخصیت ، ارتقاء عزتمندی و رضایت مندی معلمان در جامعه دانست و اضافه کرد: ارائه خدمات تکریمی و حمایتی از معلمان در جامعه موجب ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و تربیتی در جامعه می شود.
وی تاکید کرد: در تایستان 96 بیش از 20 هزار مسافر فرهنگی و غیر فرهنگی از سراسر کشور در مراکز آموزش و پرورش البرز اسکان یافتند.
استان البرز حدود 50 هزار معلم شاغل و بازنشسته دارد.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار