رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان البرز گفت: نظارت آنلاین بر سطح سفره‌خانه‌های استان البرز در دستور کار است که تاکنون ۲۰۰ سفره‌خانه به‌صورت آنلاین نظارت می‌شود.
کد خبر: ۵۰۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 12 October 2017
به گزارش تابناک : موسی تقی‌پور امروز در کرج ضمن گرامیداشت هفته ناجا، گفت: البرز به‌عنوان نخستین استانی است که تمام اقداماتی که باید در کشور اجرایی شود در این استان نیز اجرایی می‌شود.

نظارت آنلاین بر ۲۰۰ سفره‌خانه در سطح استان البرز

این مسئول تصریح کرد: مقررشده است که تالارها، کافه‌ها و سفره‌خانه‌ها به‌صورت آنلاین کنترل شود و حذف فیزیکی پلیس را داشته باشیم چراکه حضور پلیس در واحدهای صنفی چهره خوبی ندارد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان البرز با اشاره به اینکه بازدید پلیس از واحد‌های صنفی در دستور کار قرارگرفته است، بیان داشت: تاکنون حدود دو هزار و۶۰۰ واحد صنفی موردبررسی قرارگرفته است که در این میان البسه قاچاق و مواد مخدر و سایر موارد نامتعارف جمع‌آوری شدند.

تقی‌پور در ادامه خاطرنشان کرد: حرکت پلیس در راستای ایجاد امنیت در جامعه است و از همین رو شعار هفته ناجا «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» نام‌گذاری شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بیش از ۵۱ هزار واحد صنفی در البرز وجود دارد، یادآور شد: در این حدود هشت هزار و ۵۷۷ واحد صنفی بدون کسب پروانه در حال فعالیت هستند و مابقی پروانه خود را کسب کرده‌اند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان البرز افزود: حدود ۱۲هزار واحد فاقد مجوز و غیرمجاز در حال فعالیت هستند که مقررشده است با کمک و همراهی اصناف این مهم را ساماندهی کنیم.

تقی‌پور متذکر شد: با توجه به راه‌اندازی طرح عفاف و حجاب در جامعه سعی داشته‌ایم ساماندهی ویترین مراکز خرید و مغازه‌ها انجام پذیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سطح استان البرز حدود۲۰۰ سفره‌خانه به‌صورت آنلاین مورد نظارت قرارگرفته است.

 




منبع : بسیج 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار