استاندار البرز با بیان اینکه انتقاد از برنامه های گذشته ملکه ذهن و گفتار مدیران دستگاه های اجرایی شود، گفت: انتظار می رود مدیران آینده نگر و برنامه محور عمل کنند.
کد خبر: ۵۰۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 12 October 2017
به گزارش تابناک : محمد علی نجفی روز پنجشنبه در آئین روز ملی البرز و گرامیداشت روز حافظ که در فرهنگسرای میلاد کرج برگزار شد، افزود: مشکلات امروز البرز نتیجه غفلت های برخی روزها در گذشته است.
وی بیان داشت: برای رفع این مشکلات بایستی با برنامه ریزی علمی و کارشناسانه اقدام لازم به عمل آورد.
استاندار البرز، وجود اقوام و فرهنگ های مختلف در این استان را مایه برکت و فرصت دانست و گفت: تقویت انسجام اجتماعی و برنامه ریزی مهمترین اصل برای پیشبرد امورمختلف البرز است.
نجفی بیان کرد: بایستی از ظرفیت های پرافتخار استان البرز در زمینه های علمی و غیر علمی استفاده بهینه شود.
وی با اشاره به اینکه استان البرز دارای تراکم بالای جمعیتی است ، افزود: با این حال وجود اقوام واندیشه های مختلف در البرز مایه برکت است.
استاندار البرز یادآور شد: این استان نه تنها از علم و دانش بهره کافی برده بلکه دارای نام آوران ، ورزشکاران ، هنرمندان و شهدای بزرگی است که افتخار بزرگی برای این سرزمین محسوب می شود.
نجفی ، تقدیم بیش از 4 هزارو300 شهید در استان البرز را افتخار این سرزمین دانست و گفت: آنچه موجب می شود تا البرز به سمت شکوفایی گام بردارد ، انسجام اجتماعی و برنامه ریزی علمی و کارشناسانه است.
در این آئین که مسئولان استانی و علاقه مندان فرهنگ وتمدن البرز و ایران اسلامی حضور داشتندتفاهم نامه
ای بین بنیاد البرز شناسی و بنیاد پرفسور حسابی در زمینه همکاری های علمی و پژوهشی به امضاء رسید.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار