مرکز تعویض پلاک شهرستان فردیس با حضور مسئولان افتتاح شد.
کد خبر: ۵۰۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 12 October 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ جاوید حیدری ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح مرکز تعویض پلاک شهرستان فردیس، بابیان اینکه شهرستان فردیس با جمعیت بالغ‌بر 500 هزار نفر به خدمات تعویض پلاک احتیاج داشت، اظهار کرد: این شهرستان از زیرساخت‌های ترافیکی لازم برخوردار نیست و باید همه نهادها برای افزایش آرامش شهروندان کمک کنند. 
 
رئیس اداره فنی مهندسی پلیس راهور البرز با اشاره به ترافیک حاکم بر خیابان‌های اصلی شهرستان فردیس، عنوان کرد: با ایجاد مرکز تعویض پلاک بخشی از ترافیک موجود در خیابان‌ها کاهش می‌یابد. 
 
سرهنگ حیدری با اشاره به وضعیت ویژه شهرستان فردیس، افزود: شهروندان فردیسی از ناوگان حمل‌ونقل عمومی نمی‌توانند استفاده کنند زیرا آن‌قدر ترافیک در خیابان‌های شهر وجود دارد که با وسایل حمل‌ونقل عمومی سفر نمی‌کنند. 
 
وی با اشاره به اینکه برای پیشرفت فردیس باید در همه عرصه‌ها کار شود، خاطرنشان کرد: برای خدمات‌دهی به شهروندان دفتر خدمات خودرو راه‌اندازی شد امیدواریم این مرکز گامی در راستای افزایش آسایش شهروندان باشد. 
 
رئیس اداره فنی مهندسی پلیس راهور البرز به حجم مراجعه شهروندان فردیسی به مراکز تعویض پلاک قزل‌حصار و وردآورد اشاره کرد و گفت: با ایجاد این مرکز شهروندان فردیسی می‌توانند در مدت‌زمان کوتاه‌تر اقدامات لازم را برای تعویض پلاک خودروی خود انجام دهند






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار