استاندار البرز با بیان اینکه بحث ساخت وساز به دلیل تراکم جمعیتی در البرز مهم است، گفت: باید بر روند ساخت‌و‌ساز در استان البرز نظارت ویژه شود.
کد خبر: ۵۰۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 12 October 2017
به گزارش تابناک : محمدعلی نجفی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان البرز که صبح امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه استان البرز دارای حساسیت‌هایی است اظهار داشت: با توجه به این امر باید در تصمیم‌گیری‌ها دقت بیشتری داشت.

استاندار البرز با بیان اینکه در استان البرز ظرفیت‌های خوبی وجود دارد، ادامه داد: باید از این ظرفیت‌ها هرچه بیشتر برای توسعه و آبادانی استان استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه دولت منتخب از سوی مردم، به مسئولان خود در کشور اختیاراتی به صورت امانت داده که باید از آن حفاظت کرد، ادامه داد: شوراهای شهر و شهرداری باید امانت‌دار اعتماد مردم باشند و در تصمیم‌گیری‌ها ملاحظات شخصی را حذف کنند.

نجفی با بیان اینکه بحث ساخت وساز به دلیل تراکم جمعیتی در البرز مهم است، اضافه کرد: باید در این زمینه فضای سوء استفاده را برای افراد فرصت‌طلب بست.

استاندار البرز تاکید کرد: باید بر روند ساخت و ساز در استان البرز نظارت ویژه شود.

وی با اشاره به حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در استان البرز اظهار داشت: آخرین بحث در مورد بزرگراه همت بود که موافقت شد 35 میلیارد تومان را نقدی دهند که باید پیگیری شود.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار