کد خبر: ۵۰۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴ 12 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان در مراسم نمادینی که صبح امروز در هنرستان شهید چمران یزد برگزار شد با بیان اینکه کمک های جمع  آوری شده در هر مدرسه بین دانش آموزان همان منطقه توزیع می شود گفت 65 هزار پاکت در مدارس برای جمع آوری کمک های دانش آموزان توزیع شده است.  
علیزاده افزود : علاوه بر جمع آوری کمک ها در مدارس استان برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند ، 300 پایگاه در سطح استان در اماکن مختلف پیش بینی شده است.  
وی با بیان اینکه مرحله نخست برگزاری جشن عاطفه ای با شعار مهر در انتظار همدلی همزمان با سراسر کشور روزهای 23 و 24 شهریورماه در سطح استان برگزار شد افزود : در این مرحله  500 میلیون تومان جمع آوری شد.  
وی  اشاره کرد : در مرحله نخست  460 پایگاه در فروشگاه های زنجیره ای ، پمپ بنزین ها ، پایانه های مسافربری ، ایستگاه راه آهن ، پلیس راه و سایر مکان های تجاری و اقتصادی برای جمع آوری کمک های مردمی دایر شده بود.    
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان هدف از برپایی جشن عاطفه ها را حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و نهادینه کردن فرهنگ انفاق و نیکوکاری  اعلام کرد و گفت : سا ل گذشته مردم نیکوکار یزد  15 میلیارد و 540 میلیون ریال در جشن عاطفه ها کمک کردند که به دلیل رشد 90 درصدی کمک های مردمی در این رویداد ، استان موفق به کسب رتبه نخست کشوری شد.    
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار