جانشین فرمانده انتظامی البرز با اشاره به اینکه کلاهبرداران سایت دیوار در دام پلیس فتای البرز گرفتار شدند از دستگیری شش نفر خبر داد.
کد خبر: ۵۰۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 11 October 2017

به گزارش تابناک : سرهنگ کریم بیات پیش از ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح ساختمان پلیس فتای شهرستان فردیس بابیان اینکه پلیس وظیفه دارد امنیت جامعه را فراهم کند، اظهار کرد: شعار هفته ناجا «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» است، امیدواریم بتوانیم این مهم را به‌خوبی عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی، عنوان کرد: امروز شاهد افتتاح ساختمان پلیس فتای شهرستان فردیس هستیم تا نیروهای پلیس بیش‌ازپیش بتوانند بر فضای مجازی نظارت داشته باشند.

سرهنگ بیات با اشاره به اینکه باید در فضای مجازی به‌روز باشیم، افزود: پیش‌ازاین پلیس فتا در شهرستان فردیس فعالیت می‌کرد با افتتاح این ساختمان تجهیزات بیشتری در اختیار نیروهای پلیس قرار خواهد گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز بابیان اینکه آموزش مهم‌ترین راه پیشگیری از جرم است، گفت: باید آموزش دهیم که شهروندان در دام وعده‌های اینترنتی گرفتار نشوند.

وی بابیان اینکه شهرستان فردیس شرایط ویژه‌ای دارد، گفت: فردیس یکی از متراکم‌ترین شهرستان‌های کشور با قومیت‌های مختلف است و این مهم نشان‌دهنده اهمیت کار در این شهرستان است.

سرهنگ بیات با اعلام اینکه نگاه ناجای استان به شهرستان فردیس ویژه است، تأکید کرد: افزایش عملکرد پلیس به تعامل و همکاری شهروندان بستگی دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز به فعالیت خوب نیروهای پلیس فتا در شهرستان فردیس اشاره کرد و افزود: آخرین اقدام این پلیس فتا در این شهرستان انهدام باند کلاهبرداری بود که در سایت دیوار اقدام به ۴۲ میلیون تومان کلاهبرداری از شهروندان کرده بودند.

وی بابیان اینکه این افراد با درج آگهی فروش لوازم‌خانگی در سایت دیوار و جلب اعتماد شهروندان اقدام به دریافت بیعانه از آن‌ها می‌کردند، گفت: در این رابطه شش نفر دستگیرشده‌اند.

سرهنگ بیات با اشاره به مراجعه ۶۰ شاکی در خصوص این پروند، گفت: احتمال افزایش شاکیان وجود دارد.







منبع : افشاگری 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار