یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که عموم ملت و ارکان دولت از رئیس‌جمهور تا بقیه در قبال مسائلی که مرتبط با منافع ملی است، موضع واحد دارند.
کد خبر: ۵۰۶۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ 11 October 2017
به گزارش تابناک : امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی اظهار داشت: جناح‌های سیاسی سلیقه ‌های مختلف درون یک نظام هستند و وقتی منافع عمومی نظام و ملت به مخاطره می افتد، همه آنها مسئولیت دارند به ویژه اینکه سرزمین ایران از اقوام مختلفی تشکیل شده و اگر این اقوام نباشند ایران هم نیست و به یک کشور ملوک الطوایفی تبدیل می شود. ایران با وجود کردها، فارس‌ها، آذری‌ها، عرب‌ها، ترکمن‌ها، گیلک‌ها و ... ایران شده است.

وی افزود: اگر کسی در برخورد با مسائل مغایر امنیت کشور جدی نباشد حتما خائن به این آب و خاک است. کسی که خود را یک جریان سیاسی درون یک ملت تعریف می کند در واقع نماینده بخشی از یک ملت است و در این زمینه مسئولیت دارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه خواست صدام جداکردن خوزستان از ایران بود، یادآور شد: شعار صدام این نبود که ایران را جزو خاک خود کند بلکه دعوا بر سر اروند بود. ما هم هشت سال جنگیدیم و ۲۰۰ هزار شهید در همین راه دادیم. آن موقع هم ملت ایستادگی کردند.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: مخاطراتی که برای کشور به وجود می آید در واقع امتحانی برای این است که ببینیم آیا یک جریان سیاسی متعلق به ملت است یا نه. به نظرم این نگاه کلی در بین جریانات سیاسی کشور ما وجود دارد و به جز یکی دو آدم احمق که مشکل خودبزرگ بینی دارند و بزرگ بودن خود را در این می بینند که همیشه خلاف جو حرف بزنند، عموم ملت و ارکان دولت از رئیس‌جمهور تا بقیه در قبال مسائلی که مرتبط با منافع ملی است موضع واحد دارند.

این عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان با اشاره به مسئله استقلال خواهی اقلیم کردستان عراق این موضوع را مشکلی بزرگ برای منطقه غرب آسیا توصیف کرد.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار