طلایی پوشان دیار زاینده رود بهترین و پرافتخارترین تیم تاریخ 16 ساله لیگ برتر بوده اند و در مجموع آماری بین سه تیم برتر این مسابقات جای گرفته اند.
کد خبر: ۵۰۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 10 October 2017
به گزارش تابناک : پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران، سپاهان اصفهان است؛ زردپوشان که تنها تیم حاضر در این رقابتها با سه قهرمانی متوالی هستند، ۵ قهرمانی در ادوار مختلف کسب کرده اند و اولین تیم شهرستانی در تاریخ رقابت های باشگاهی در ایران هستند که عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

سه عنوان قهرمانی پیاپی به همراه قهرمانی در دوره های ابتدایی و انتهایی لیگ برتر باعث شده تا طلایی پوشان از حیث رکوردهای تیمی در میان سه تیم برتر این مسابقات حضور داشته باشند.

جدول تاریخ لیگ برتر

در پایان هفته 500 رقابت های لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان با کسب 834 امتیاز و البته کسر سه امتیاز رتبه دوم را از این حیث در اختیار دارد. رتبه اول با کسب 884 امتیاز در اختیار استقلال است و رتبه سوم با اختلاف اندکی به پرسپولیس با کسب 830 امتیاز می رسد.

بهترین خط حمله تاریخ لیگ برتر

در گلزنی نیز سپاهانی ها پشت سر استقلال قرار دارند؛ آنها تا پایان هفته 500 لیگ برتر با زدن 716 گل پایین تر از استقلال که 734 بار گلزنی کرده در رده دوم قرار دارند و پس از آنها هم مانند رده بندی مجموع امتیازات، پرسپولیس با 706 گل زده قرار گرفته است.

سپاهان این روزها با کرانچار شرایط خوبی ندارد ولی امیدوار است با توجه به دانش و آگاهی این مربی از فوتبال ایران باز هم به روزهای خوب گذشته بازگردد.





منبع : ورزش سه 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار