مدیر کل استاندارد استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری 36 واحد های تولید کننده لبنیات استان البرز ، مورد بازرسی قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۰۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 10 October 2017
به گزارش تابناک : فتانه شکرالهی روز سه شنبه گفت:کارشناسان این اداره کل درج تاریخ تولید و انقضا بر روی محصول را پایش ، ارزیابی و کنترل کردند.
وی با اشاره به 36 فقره بازرسی از واحد های لبنیات تحت پوشش این استان گفت: خوشبختانه بر اساس ضوابط و الزامات اجرای استاندارد در خصوص محصولات اجباری مغایرتی در این بازرسی وجود نداشته است.
شکرالهی افزود: شناسایی و استاندارد سازی واحدهای تولیدی مشمول مقررات استانداردهای اجباری ، ارتقای سطح کیفی فرآورده ها به منظور تامین ایمنی و سلامت جامعه و اعتماد سازی و توجه عموم به علامت استاندارد ایران از اهداف مهم اجرای این طرح است . 
وی با اشاره به اینکه مردم بازرسان افتخاری این اداره کل هستند افزود: انتظار داریم در راستای استاندارد سازی کالا و خدمات در استان البرز، مردم نیز ما را همراهی کنند. 
وی با اشاره به فعالیت سامانه تلفنی 1517 گفت: مردم در صورت مشاهده عرضه کالاهای غیر استاندارد می توانند گزارش خود را با این پل ارتباطی به ما اطلاع دهند تا کارشناسان این اداره کل نسبت به بررسی موضوع در کوتاهترین زمان ممکن اقدام کنند. 






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار