مسئول روابط عمومی کمیته امداد امام (ره) یزد گفت: مرحله دوم مهر عاطفه‌ها روز چهارشنبه نوزدهم مهر در دو هزار و 300 مدرسه این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 10 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»،مهدی نشاسته گر با بیان اینکه بعلت تقارن جشن عاطفه ها با ماه محرم، عنوان آن به مهر عاطفه ها تغییر یافته افزود: کمک‌های جمع آوری شده در هر مدرسه بین دانش آموز همان منطقه توزیع می‌شود.
وی همچنین از توزیع 65 هزار پاکت در مدارس برای جمع آوری کمک‌های مردمی در این استان خبر داد و تصریح کرد: اولیای دانش آموزان می توانند از این طریق به دانش اموزان نیازمند کمک کنند.
وی با بیان اینکه مرحله نخست برگزاری جشن عاطفه ها با شعار « مهر در انتظار همدلی» همزمان با سراسر کشور روزهای 23 و 24شهریور ماه در سطح استان برگزار گردید افزود: در این مرحله 500 میلیون تومان جمع آوری شد.
وی اظهار کرد: در مرحله نخست 460 پایگاه در فروشگاه های زنجیره ای، پمپ بنزین ها، پایانه های مسافربری، ایستگاه راه آهن، پلیس راه، بازارچه های محلی، کارخانه ها و سایر مکان های های تجاری و اقتصادی برای جمع آوری کمک های مردمی دایر شده بود.
وی بیان کرد: همچنین 30 مرکز نیکوکاری و اداری کمیته امداد امام (ره) استان یزد آماده جمع آوری کمک های مردمی است.
وی هدف از برپایی جشن عاطفه ها را حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و نهادینه کردن فرهنگ انفاق و نیکوکاری بیان کرد و گفت: مردم خیر استان می توانند در حد توان خود و هنگام تهیه ملزومات و نوشت افزار موردنیاز برای فرزندان خود سهمی را هم برای دانش آموزان نیازمند اختصاص دهند.
وی با بیان اینکه استفاده از روش های نوین و الکترونیکی هم در جمع آوری وجوه جشن عاطفه ها در نظر گرفته شد،تاکید کرد: مردم استان می توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد #035*8877* با تلفن همراه، با وارد کردن مبلغ و کد استان یا شهرستان در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.
نشاسته گر اضافه کرد: هم اکنون سه هزار و 513 دانش آموز و 951 دانشجو از خدمات مختلف فرهنگی این نهاد استفاده می کنند.
سال گذشته مردم نیکوکار یزد 15 میلیارد و 540 میلیون ریال در جشن عاطفه ها اهدا کردند که به دلیل رشد 90 درصدی کمکهای نقدی در این رویداد ، استان موفق به کسب رتبه نخست کشوری شد.
شعار مهر عاطفه ها امسال 'مهر در انتظار همدلی' اعلام شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار