عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: در همکاری دو جانبه شهرداری با شرکت های کارگزاری نباید به تعیین تکلیف سطحی اکتفا شود و در این زمینه گزارش دهی باید به صورت دقیق دنبال شود.
کد خبر: ۴۹۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ 24 September 2017
به گزارش تابناک : افشین حبیب زاده عضو شورای اسلامی، درهشتمین جلسه رسمی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: ما به عنوان نمایندگان مردم، نباید به تعیین تکلیف سطحی کارگزاران اکتفا کنیم.


حبیب زاده تاکید کرد: در پیگیری موارد همکاری های مشترک شرکت های کارگزاری با سازمان شهرداری تهران، گزارش مراودات هر دو طرف باید به صورت دقیق ارایه شود و مورد بررسی قرار بگیرد.

وی افزود: در این همکاری های دو جانبه لزوم توجه به مواردی چون، لیست کامل املاکی که از طرف سازمان شهرداری به شرکت‌های کارگزاری واگذار شده است، تعداد و مبلغ فقره چک های واگذار شده امری ضروری بوده و باید به صورت دقیق و تفکیک شده مشخص و اعلام شود.

ترافیک سرسام آور یکی از مهمترین چالش های‌شهر تهران است


حسن رسولی عضو شورای شهر تهران در هشتمین جلسه رسمی پنجمین شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به چالش های شهر تهران اظهار داشت: در اصل 57 قانون اساسی بخش مهم مدیریت حوزه شهری بر عهده شورای شهر و شهرداری است.

وی ادامه داد: انجام مدیریت شهری به تنهایی و بدون مساعدت وحاکمیت ایران عملا موثر نمی باشد. 

رسولی ترافیک سرسام آورشهر تهران را چلش خواند و گفت: علاوه بر آلودگی هوا ،آلودگی های صوتی وترافیک نیز از چالش های شهر است و مدیریت شهرداری  به گونه ایی تدبیر کرده است که این عنوان به 6 ماه دوم انجام یابد.

وی بابیان اینکه بروز تبعات و راهکارهای برون رفتی شهر تهران از اهمیت خاصی برخوردار است افزود: مدیریت شهرداری و راهنمایی انان برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است.

عضو شورای شهر تهران  گفت: از اعضا و رئیس شورای شهر تقاضای مجدد ملاقات با مقام معظم رهبری و بهره مندی از بیانات ایشان میکنم.

وی ادامه داد: ضمن قدردانی از رئیس جمهور که بعد از سال ها از شهردار تهران دعوت به عمل آوردند.





منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار