مدیر کل نوسازی مدارس البرز گفت: بیش از 2000 کلاس درس در البرز نیاز به مقاوم‌سازی دارد.
کد خبر: ۴۹۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 24 September 2017
به گزارش تابناک : فرامرز مهدوی اصل  اظهار کرد: در حال حاضر در البرز هشت ناحیه آموزش و پرورشی وجود دارد که ناحیه چهار آن از همه پرتراکم‌تر است. جمعیت دانش‌آموزی ناحیه چهار به قدری است‌ که با برخی از استان‌های ‌کشور برابری می‌کند، به همین دلیل شاهد تعداد زیادی مدارس دوشیفته در این ناحیه هستیم.
وی افزود: متاسفانه در برخی ‌کلاس‌های درس استان شاهد حضور بیش از 45 دانش‌آموز هستیم که این امر هم از راندمان دبیران می‌کاهد و هم مانع آموزش‌پذیری درست دانش‌آموزان می‌شود. مهاجرپذیر بودن البرز و افزایش روز افزون جمعیت آن باعث شده مدارس موجود پاسخگوی جمعیت در حال تحصیل نباشد.
مهدوی اصل خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از هشت هزار کلاس درس در البرز نیاز است و با وجود این‌که هر سال حدود 400 کلاس به آن اضافه می‌شود ولی باز هم با کمبود کلاس درس مواجه هستیم.
وی اظهار کرد: در البرز 15 هزار و 854 کلاس درس وجود دارد که از این تعداد دو هزار و 301 کلاس نیاز به مقاوم‌سازی و دو هزار و 746 کلاس نیز  نیاز به تخریب و بازسازی دارد.
مدیرکل نوسازی مدارس البرز گفت: امیدواریم با یاری و تعامل مسئولان و خیران نیک‌اندیش بخشی از کمبودها را جبران کنیم و سرانه فضاهای آموزشی استان را افزایش دهیم.




منبع : ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار