مدیر کل راه وشهرسازی استان البرز با اعلام اینکه نیم درصد راه های کشور دراین استان است گفت: البرز متحمل 18 درصد ترافیک کشور شده است .
کد خبر: ۴۹۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 23 September 2017
به گزارش تابناک : تقی رضایی روز شنبه در نشست شورای اداری البرز افزود: درمجموع یک هزار و 370 کیلومتر راه در البرز داریم که نیم درصد آن راه های شریانی کشور است .
وی ادامه داد: البرز 5.5 درصد تونل های کشور را در خود جای داده و پروژه های نیمه تمام قابل توجهی داریم که نیازمند نگاه ویژه است.
رضایی گفت: آزاد راه تهران – شمال که دراین پروژه سه هزار نفر مشغول کار هستند و مسیر هشتگرد به طالقان با 38 کیلومتر طول مسیر از جمله این پروژه ها به شمار می رود .
وی اضافه کرد: طولانی ترین تونل را در مسیر هشتگرد به طالقان داریم که کلنگ زنی شده و در مجموع درسفر هیات دولت به استان البرز برای این پروژه 56 میلیارد تومان اختصاص اعتبار داشتیم .
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خاطرنشان کرد: از مجموع این میزان اعتبار 2 میلیارد تومان دریافت شده و 25 میلیارد تومان مطالبه داریم .
وی اضافه کرد:پیشرفت فیزیکی این پروژه مهم و تاثیرگذار از 35 درصد به 70 درصد رسیده است .
رضایی خاطرنشان کرد: مصوبه 100کیلومتر راه روستایی از دیگر برکات سفر رئیس جمهوری به استان البرز است که 55 کیلومترآن انجام شده با اختصاص اعتبار بیشتر می توان به نتایج قابل قبول تری رسید.
مدیرکل راه وشهرسازی استان البرز گفت:محور دیزین – شمشک نیز 12 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .
وی درادامه به پروژه مهم و ملی شهید همت پرداخت و افزود: درصورت تامین اعتبار این پروژه به جاده کرج - چالوس متصل شده و پس از آن تحویل شهرداری می شود که اکنون بخشی از آن درحال اجرا است.
وی گفت: 10 نقطه پرحادثه درالبرز شناسایی شده که 6مورد آن رفع مشکل شده و در صورت تخصیص اعتبار 30میلیارد تومانی این بخش مهم نیز به اتمام می رسد.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار