طهایی نخستین مدیر در استان البرز بود که تمام معاونان استانداری، فرمانداران، مدیران میانی استانداری، معاونان فرمانداری های البرز (کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان، اشتهارد و فردیس) و حتی بخشداران را از خارج استان البرز انتخاب کرد و هیچ اعتقادی به مدیران بومی نداشت.
کد خبر: ۴۹۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 23 September 2017
سیدحمیدطهایی استاندار سابق البرز در آخرین روز حضور در این استان گزارشی از عملکرد و دستاوردهای حضور حدودا سه ساله خود در البرز ارائه داد که جای تامل بسیار دارد.

به گزارش تابناک البرز، طهایی نخستین مدیر در استان البرز بود که تمام معاونان استانداری، فرمانداران، مدیران میانی استانداری، معاونان فرمانداری های البرز (کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان، اشتهارد و فردیس) و حتی بخشداران را از خارج استان البرز انتخاب کرد و هیچ اعتقادی به مدیران بومی نداشت.
 
وی حتی یک مدیر بومی را در البرز منصوب نکرد و هر آنکه ارتباطی با البرز و البرزی ها داشت را از کار برکنار کرد. تنها استثنا مربوط به فرماندار اشتهارد است که همه می دانیم روابط دوستانه نزدیکی با برخی مدیران تهران نشین دارد.
 
سید حمید طهایی در جلسه تودیع و معارفه استاندار البرز گزارشی دو صفحه ارائه کرد که متن این گزارش در پرتال روابط عمومی استانداری البرز قابل دسترسی برای همگان است.
 
از نکات قابل توجه گزارش وی افزایش رای حسن روحانی در انتخابات اردیبهشت 96 در کرج است که طهایی این افزایش رای را حاصل کار خود معرفی کرد! به عبارتی تمام تلاش های دولت برای خدمت رسانی به مردم طی چهار سال، تاثیری در رای مردم نداشته و این آقای طهایی بوده که سمت و سوی رای ها را به سبد حسن روحانی هدایت کرده است.
 
همچنین استاندار سابق البرز راه اندازی شهرک های صنعتی را از اقدامات خود معرفی کرد، حال اینکه پیش از تشکیل استان البرز تمام شهرک های صنعتی در این استان مستقر بوده و تعداد آنها طی دولت حسن روحانی نه کم شد و نه زیاد.
 
طهایی همچنین پروژه هایی را بیان و آنها را "در شرف راه اندازی" معرفی کرد که تاکنون تنها کلنگ آنها بر زمین زده شده است.  
 
وی در زمینه تحقق طرح دولت الکترونیک نیز فقط اظهار امیدواری کرد که این پروژه در البرز اجرایی شود!
 
قطار شهری (متروی کرج) در دوره حضور سیدحمید طهایی استاندار سابق البرز به عنوان رئیس هیئت مدیره نه تنها هیچ پیشرفتی نداشت، بلکه به طور کامل متوقف شد و کار به دادگاه کشید.
 
پروژه همت با تلاش شهردار وقت کرج دکتر علی ترکاشوند در حال انجام است و در حالی که آقای طهایی قول داده بود در شش ماهه نخست سال 96 به بهره برداری برسد، هنوز تکمیل نشده است!
 
جاده طالقان به هشتگرد که در زمان آقای آخرین استاندار دولت احمدی نژاد کلنگ زنی و اجرای آن آغاز گردید و تنها برای تکمیل به یک تونل نیاز دارد، به مدت طولانی متوقف بود و در آخرین ماه های حضور طهایی در البرز بار دیگر احداث این تونل کلنگ زنی شد!
 
گازرسانی به شهرستان طالقان که از طرح های دولت قبل بود را سید حمید طهایی به دلیل اینکه روبان آن را قیچی کرده، به نام خود ثبت کرد.
 
در حوزه بهداشت و درمان گزارش مفصلی از سوی طهایی ارائه شد، اما مردم این تحولات را لمس نمی کنند و می گویند کدام بیمارستان در زمان شما احداث و راه اندازی شد؟
 
طرح انتقال زندان‌ها از کرج، استقلال شرکت گاز و چندین پروژه مهم که نهادهای دیگر برای تحقق آن تلاش کردند نیز از جمله موارد طرح شده در گزارش استاندار سابق البرز بود.
 
و بالاخره اینکه حتی یک پروژه که در طول حضور سیدحمید طهایی در البرز کلنگ زنی و به بهره برداری رسیده باشد، در گزارش دو صفحه ای وی دیده نمی شود.
 
با تمام این اوصاف باید گفت، خداحافظ آقای طهایی.
 
البته بی انصافی است اگر از نقاط مثبت دوره طهایی یادی نکنیم و آنهم حفظ آرامش در استان البرز است. به نظر می رسد که طهایی خود می دانست در البرز تنها باید تمام توان خود را برای حفظ آرامش در این استان قرار دهد و اتفاقا در این حوزه بسیار موفق بود.
 
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
حشمدار
|
France
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
دکتر علی ترکاشوند!!!!
ایشان دکتر شدند؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار