مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز گفت: با اخذ مجوزهای لازم از ستاد کل نیروهای مسلح و باشگاه مقاومت کشور در ۶ رشته ورزشی جدید تیمداری خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۹۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 21 September 2017

به گزارش تابناک : رحیم اسفندیاری  در نشست خبری خود با اصحاب رسانه افزود: والیبال،  هندبال، کشتی، تکواندو، اسکی و تیروکمان رشته هایی است که فعالیت حرفه ای در آنها خواهیم داشت و تلاش می کنیم با بهره گیری از ظرفیت استان خود را به بالاترین سطح لیگ های کشور برسانیم.

باشگاه مقاومت البرز در۶ رشته ورزشی جدید تیمداری می کند

وی به عملکرد تیم های فوتبال وفوتسال باشگاه اشاره کرد وگفت: درفوتسال تیم با هدایت یک مربی جوان و بهره گیری از بازیکنان باانگیزه و جوان در کنار چند بازیکن باتجربه شکل گرفته است و به نظرم با توجه به توان سایر تیم ها تا به اینجای لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشته است.

مدیرعامل باشگاه مقاومت با بیان اینکه تیم فوتسال برای رسیدن به سطح قابل قبول نیاز به زمان دارد گفت: همانطور که رضا فلاح زاده ۶ سال در این باشگاه فعالیت کرد و در فرصت مناسب برنامه های خود را پیاده کرد ،برای کادرفنی فعلی هم همین سیاست را دنبال می کنیم وامیدوارم در نهایت یک رتبه تک رقمی در پایان فصل برای تیم البرز رقم بخورد.

اسفندیاری با تاکید براینکه باشگاه مقاومت متعلق به تمام مردم البرز است و نمی توان آن را به گروه و شخص خاصی محدود کرد گفت: در خط مقدم ورزش البرز حضور داریم وتمام توان خود را به کار گرفته ایم تا آنچه برای توسعه و رشد ورزشکاران مستعد البرزی نیاز است فراهم شود ودر این مسیر به طور قطع نیاز به حمایت مسئولان استانی داریم.

وی با بیان اینکه با برخی کارشکنی ها دستور کمک ۲۰۰ میلیونی استاندار به باشگاه مقاومت به ثمر نرسید گفت: دستور استاندار وقت به سازمان همیاری شهرداری های البرز ارجاع شد اما متاسفانه علیرغم همه پیگیری ها همکاری مناسب صورت نگرفت و در نهایت کمک لازم به باشگاه نرسید.

مدیرباشگاه مقاومت البرز گفت: از استاندار جدید می خواهیم به داد ورزش قهرمانی استان برسند و با حمایت خود زمینه ساز رفع محرومیت ها و کمبودهای موجود شوند.






منبع : بسیج 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار