رئیس‌کل دادگستری استان البرز از صدور حکم اعدام در دادگاه بدوی برای سرکرده باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۴۹۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 21 September 2017
به گزارش تابناک : احمد فاضلیان با اشاره به صدور رای پرونده قاچاقچی بین‌المللی در استان البرز، اظهار داشت: در حال حاضر پرونده در مرحله تجدیدنظر است، ادامه داد: دیوان باید در مورد پرونده نظر دهد که بعد نظر قطعی، رای در زمان مناسب اجرا می‌شود. وی با اشاره به اینکه در استان البرز پرونده کلان و مهم زیادی وجود دارد، بیان کرد: یک بخشی از این پرونده‌ها در حوزه زمین‌خواری است و بخشی در مورد تعاونی‌های مسکن است.

فاضلیان با بیان اینکه این پرونده‌ها از لحاظ وسعت و تعداد افرادی که در آن درگیر هستند، قابل توجه است، اضافه کرد: پرونده‌هایی در حوزه کلاهبرداری وجود دارد که دارای رقم‌های کلان و مالباختگان زیادی است. وی با اشاره به معاونت نظارت که به صورت ویژه به این پرونده‌ها رسیدگی می‌کند، عنوان کرد: بخشی از این پرونده‌‌ها به رای منتهی شدند و برخی مراحل قطعیت رای را گذرانده‌اند و برخی در شرف رسیدگی هستند.

فاضلیان ادامه داد: در دستگاه قضا پرونده‌هایی که بخش قابل توجهی از مردم را درگیر کرده‌اند و برخی از مردم همه سرمایه را در این امور قرار دادند و در حال حاضر گرفتار شده‌اند را در اولویت قرار داده است تا بخش قضایی موضوع تعیین تکلیف شود. وی با بیان اینکه اما در بحث اجرا دارای مشکل هستیم، افزود: بخش عمده این سرمایه‌ها و منابع هدر رفته است و مالباخته هم به دنبال بازگرداندن مال خود است.

فاضلیان با اشاره به اینکه اغلب افراد کلاهبردار سرمایه‌ها را به شکلی که قابل دسترسی نیست، منتقل می‌کنند، اظهار داشت: ما در مرحله صدور رای سرعت داریم اما در زمینه اجرا مشکلاتی وجود دارد.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار