رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز از برگزاری پنجمین همایش پیاده روی خانوادگی بزرگ البرز به میزبانی شهرستان فردیس همزمان با آخرین روز تابستان ۹۶خبرداد.
کد خبر: ۴۹۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ 20 September 2017
به گزارش تابناک : مهدی محبی گفت: این همایش در قالب طرح سراسری صبح ونشاط و با مشارکت رسانه ملی برگزار می شود وشهرستان های مختلف در تلاش اند میزبانی این همایش را عهده دار شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون البرز ۴ بار میزبانی این همایش را در شهرهای مختلف خود عهده دار بوده است گفت: برای روز جمعه ۳۱ شهریور مجوز برگزاری همایش در شهر فردیس اخذ شده و شهروندان فردیسی فرصت دارند تا تعلق خاطر خود به ورزش های همگانی را از قاب رسانه ملی به سراسر کشور اعلام کنند.

محبی ادامه داد: برای برگزاری این همایش جلسات هماهنگی لازم با ارگان ها ونهادهای مختلف صورت گرفته ضمن آنکه شورای شهرو شهرداری جدید فردیس نیز در این برنامه مشارکت دارند.

رییس هیئت ورزش های همگانی فردیس خاطرنشان کرد: فردیس اردیبهشت ماه سال گذشته نیز یک بار میزبان این همایش بوده و با استقبال خوب مردم و علاقمندی شهروندان این بار نیز پذیرای این همایش ورزشی است.

محبی با اشاره به کسب رتبه دوم کشور در برگزاری همایش های ورزشی از سوی البرز گفت: فضای مناسبی برای برپایی همایش های همگانی در البرز و شهرستان های مختلف مهیا شده و این موضوع می تواند زمینه ساز ترغیب بیشتر مردم به ورزش باشد.





منبع : قدس آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار