انتصابات شهردار تهران همچنان از سوی اذهان عمومی مورد سوال است. دور ماندن متخصصان طی سالهای مدیریت قالیباف و قرار نگرفتن برخی از کارشناسان زبده در معرض مدیریت از نکاتی است که همه بدان اذعان دارند؛ این در حالی است که همچنان مدیران نجفی یا از میان بازنشستگان و یا افرادی که در دوره های گذشته مدیریت شهری حضور داشتند، هستند.
کد خبر: ۴۹۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 20 September 2017
به گزارش تابناک : انتصابات شهردار تهران همچنان از سوی اذهان عمومی مورد سوال است. دور ماندن متخصصان طی سالهای مدیریت قالیباف و قرار نگرفتن برخی از کارشناسان زبده در معرض مدیریت از نکاتی است که همه بدان اذعان دارند؛ این در حالی است که همچنان مدیران نجفی یا از میان بازنشستگان هستند و یا افرادی که در دوره های گذشته مدیریت شهری حضور داشتند همچنان مورد اقبال شهردار قرار گرفته اند در صورتی که تغییر از شعارهای اصلاح طلبان بوده است.در این خصوص چند تن از اعضای شورای شهر واکنش نشان دادند.

محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل که پیش تر نسبت به انتصابات بازنشستگان توسط شهردار اعتراض کرده بود در کانال تلگرامی خود در پی انتصاب یک دندانپزشک و مدیر دوره قالیباف در شهرداری نوشت: جناب نجفی، لطفا منت این انتصابات را سر اصلاح طلبان نگذارید؛ بقیه حرف ها بماند برای بعد...

از سوی دیگر الهام فخاری، عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران گفت: برای خانم هایی که از امروز به بعد در شهرداری ایفای نقش خواهند کرد، آرزوی موفقیت دارم.
وی افزود:  بنده خدمت آقای نجفی گفتم در زمان انتخابات، شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان و نمایندگان احزاب به ما اعتماد کردند و ما نماینده زنان و جوانان در لیست هستیم.

فخاری ادامه داد: پیگیر حضور موثر زنان و جوانان در شهرداری تهران هستیم. استدلال ما صرف جوان بودن نیست بلکه باید نیروی متخصص جوان به این عرصه وارد شود بنابراین مطالبه ما ویترینی و فانتزی نیست. 

وی بیان کرد: انتظار ما به جا بوده و مطالبه شهروندان است؛ امیدواریم طی روزهای آینده گام دیگری برداشته شود و حضور زنان و جوانان را در مدیریت شهری شاهد باشیم. 

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه رویکرد آقای نجفی، پیگیر حضور جوانان و زنان است، گفت: اما ایشان در ابتدا به افراد متخصص بدنه شهرداری توجه دارند.

فخاری در خصوص پیشنهاد به شهردار گفت: برخی از دوستان و همچنین ما، خانم هایی را پیشنهاد دادیم و معتقدیم فردی باید باشد  که با رویکرد جدید در خدمت شهرداری باشد؛ ما می گوئیم تغییر رویکرد باید صورت بگیرد. تغییر رویکرد با تغییر مدیران و کارشناسان میسر خواهد بود. 
وی افزود: بحث تجربه در نظام شغلی بحث مهمی است اما بحث تخصص اهمیت زیادی دارد و کمتر از تجریه نیست. 

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: نیروهای متخصص، رزومه مدیریتی پر باری ندارند اما ایده پرداز و صاحب نظر هستند و ممکن است موقعیت اجرایی در اختیارشان قرار داده نشده و یا بیرون رانده شده اند بدین ترتیب از این سیستم دور مانده اند.

فخاری در پایان گفت: ما پیگیر هستیم و امیدواریم در روزهای آینده شاهد خبرهای خوبی باشیم. 






منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار