مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز از اجرای شبکه فیبر نوری و همچنین پیشرفت فیزیکی ۹۰درصدی فیزیکی تصفیه خانه شهرک صنعتی كوثر استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۴۹۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 19 September 2017
به گزارش تابناک : جهانگير شاهمرادي اظهار کرد: در راستای حمایت از سرمایه گذاران و واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتي كوثر  و حل مشکلات مخابراتی، راه‌اندازي شبكه فيبر نوري ضروري است.

وی با اشاره به نقش شهرک‌های صنعتی در توسعه و رونق صنعت استان بیان داشت: امیدواریم با همکاری و تعامل دستگاههای اجرایی با این شرکت گام مهمی را در رفع کردن مشکلات این بخش بر داریم و شاهد رشد روزافزون در حوزه صنعتی استان  و ارائه خدمات بهتر به صنعتگران و متقاضیان بخش صنعت باشیم.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرزگفت: فیبر نوری دارای پهنای باند بسیار بالاتر از کابل های معمولی می باشد و با فیبر نوری می توان داده های تصویر، صوت و داده های دیگر را به راحتی در کوتاه ترین زمان انتقال داد.

مدير عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز در ادامه به پيشرفت 90 درصدي تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی  كوثر استان  البرز اشاره کرد و گفت: این طرح در چند ماه اخير  به بهره برداری خواهد رسید.

جهانگير شاهمرادي بر تسریع در عملیات اجرایی این طرح تاکید کرد و گفت: با بهره برداری از این تصفیه خانه، روزانه بیش از 200مترمکعب  ظرفیت تصفیه پساب صنعتی ایجاد می شود.

وی گفت: با توجه به وجود  واحدهای صنعتی فعال  و نیز ساخت واحدهای صنعتی جدید، ایجاد این طرح در دستور کار قرار گرفت.

شاهمرادي با بیان اینکه این طرح با اعتباری افزون بر 45 ميليارد ريال در حال اجراست، گفت: اعتبارات این طرح از محل اعتبارات شرکت شهرک های صنعتی البرز تامین و پرداخت می شود.

وی در ادامه  افزود: این طرح شامل پکیج فلزی  تصفیه خانه فاضلاب، خط انتقال و ایستگاه پمپاژ است و پساب ورودی پس از انجام مراحل تصفیه و رفع آلایندگی، جهت آبیاری فضای سبز استفاده خواهد شد.

رئيس هيأت مديره و مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي البرز اجرای این طرح را در راستای سیاست های این شرکت در زمینه توجه به مسائل زیست محیطی بیان کرد و گفت: معتقدیم توسعه صنعت بدون در نظر گرفتن الزامات زیست محیطی توسعه پایدار نخواهد بود.

وی اضافه کرد: این طرح در زمینی به وسعت5400 متر مربع در انتهای شهرک صنعتی كوثر قراردارد.






منبع : پیام آشنا البرز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار