نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: البرز کار مضاعف و‌ جدی‌تری در عرصه‌های مختلف می‌طلبد و در مورد مسائل اقتصادی و بیکاری آقای نجفی مصمم و محکم وارد شوند.
کد خبر: ۴۹۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 19 September 2017
به گزارش تابناک : آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی صیح امروز در دیدار با وزیر کشور که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز، استانِ جوانی است و در حال گذراندن دوران طفولیت است. البرز هنوز به دوران تکلیف، بلوغ و بالندگی نرسیده و بسیاری از زیرساخت‌هایی که استانهای دیگر دارند را ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه مدیریت و کارکردن در این استان از یک جهت خیلی سخت و طاقت‌فرسا است، بیان کرد: استاندار سابق البرز در طول این مدت بیش از سه سال از تمام ظرفیت‌های خودشان استفاده کردند تا کارهایی که باید در استان انجام می‌شد، انجام شود و ما از این جهت شاکر هستیم.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه معضلات و مسائل مختلف استان از جهات مختلف که پذیرای همه اقوام و قومیت‌هاست زیاد است، گفت: استان البرز کار مضاعف و‌ جدی‌تری در عرصه‌های مختلف می‌طلبد و در مورد مسائل اقتصادی و بیکاری آقای نجفی مصمم و محکم وارد شوند و آن خدمات که در چهار سال آینده متصور است از طریق ایشان در استان تحقق یابد.

وی با بیان اینکه تغییر مسئولیت‌ها یک تنفس و فرصتی برای انجام کار ایجاد می‌کند،گفت: از استاندار جدید که سابقه اقتصادی بیشتر به نسبت دیگر ابعاد دارند انتظار داریم که حرکاتی صورت گیرد چون زمینه کار و ایجاد اشتغال در استان البرز فراهم است.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه استان البرز ظرفیت‌های بسیار مناسبی در حوزه کشاورزی دارد، گفت: در حال حاضر آب‌هایی در منطقه در حال استحصال است که مربوط به سال‌های بسیار  قبل بوده و از ذخایر گذشته بر جای مانده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه متاسفانه مسیر کشاورزی در استان از بین رفته و به صنعتی گرایش پیدا کرده، گفت: صنعت هم در این استان به آن صورت جواب نمی‌دهد و هر دو مورد متضرر شده است. با همه این موارد زمینه‌های بسیار خوبی در زمینه کشاورزی و صنعت در استان البرز مهیا است و باید زمینه آن برای کار فراهم شود.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار