نفرات برتر جشنواره منطقه ای «شبدیز» در کرمانشاه در بخش های مختلف اعلام و تجلیل شدند.
کد خبر: ۴۹۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 17 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ اختتامیه جشنواره منطقه ای شبدیز در کرمانشاه با اعلام نفرات برتر جشنواره منطقه ای «شبدیز» در بخش های مختلف در مجتمع فرهنگی و هنری انتظار برگزار گردید.

در آیین اختتامیه جشنواره شبدیز برگزیدگان بخش‌های مختلف به شرح ذیل معرفی  و با اهدای جوایز از آنها قدردانی شد.

در بخش فیلمنامه لوح تقدیر و مبلغ ٥/٠٠٠/٠٠٠ ریال به پویا نبی برای فیلمنامه " گزارش یک مرگ " از زنجان، لوح تقدیر و مبلغ ١٠/٠٠٠/٠٠٠ ریال اهدا شد. الویت حمایت از تولید اثر به عطا مجابی به عنوان نفر سوم برای فیلمنامه " دذد" از قزوین اهدا شد.

دیپلم افتخار و مبلغ ١٥/٠٠٠/٠٠٠ ریال و الویت حمایت از تولید اثر به یوسف یزدانی به عنوان نفر دوم برای فیلمنامه " یک روز آبی " از اردبیل اهدا شد.

تندیس جشنواره و مبلغ ٢٠/٠٠٠/٠٠٠ ریال و الویت حمایت از تولید اثر به نواب محمودی به عنوان نفر اول برای فیلمنامه "مشما مشکی" از لاهیجان اهدا شد.

در بخش اقتباسی لوح تقدیر و مبلغ ٥/٠٠٠/٠٠٠ ریال به  گیتی باقری برای فیلمنامه " قاب خالی " از قزوین و تندیس جشنواره و مبلغ ٢٠/٠٠٠/٠٠٠ ریال جایزه نقدی همچنین الویت حمایت از تولید اثر به عنوان بهترین فیلمنامه اقتباسی به اشکان چاووشی برای فیلمنامه " سَلامون" از کرمانشاه اهدا شد.

در  بخش فیلمنامه از میان  ۵ کاندید، یوسف کارگر برای فیلم " آرا " از ارومیه، احمد میرهاشمی برای فیلم " آن سوی خیابان " از کرج، رضا جمالی برای فیلم " صدای سارا " از اردبیل، امید وفایی برای فیلم "سزارین" از ملایر، امیررضا جلالیان برای فیلم "خروس ها " از قزوین، دیپلم افتخار و مبلغ ١٠/٠٠٠/٠٠٠ ریال به امید وفایی برای فیلم " سزارین" از ملایر و تندیس جشنواره و مبلغ  ٢٥/٠٠٠/٠٠٠ ریال به احمد میرهاشمی برای فیلم " آن سوی خیابان" از کرج اهدا شد.

در بخش عکس، لوح تقدیر و مبلغ ٥/٠٠٠/٠٠٠ ریال به مجتبی اسماعیل زاد برای عکس " مرگ تدریجی یک رویا " از ارومیه و لوح تقدیر و مبلغ ٥/٠٠٠/٠٠٠ ریال به مهری رحیم زاده از قزوین اهدا شد.

لوح تقدیر  و مبلغ ١٠/٠٠٠/٠٠٠ ریال به عنوان بهترین استعداد جوان به صادق وثوقی نظر برای عکس " سردرگمی"  از کرمانشاه اهدا شد.

لوح تقدیر  و مبلغ ١٠/٠٠٠/٠٠٠ ریال به عنوان عکس سوم  به محمدرضا رجایی مقدم برای عکس " قدیم و جدید" از کرمانشاه اهدا شد.

دیپلم افتخار  و مبلغ ١٥/٠٠٠/٠٠٠ ریال به عنوان عکس دوم به کاترین ملکی نظری برای عکس " نفس آخر " از کرج و تندیس جشنواره و مبلغ ٢٠/٠٠٠/٠٠٠ ریال به عنوان عکس اول به قاسم فتحی برای عکس " در امتداد آسمان" از ارومیه اهدا شد.

تندیس جشنواره  و مبلغ ٢٥/٠٠٠/٠٠٠ ریال به عنوان بهترین مجموعه عکس به عبدالرضا کاکایی برای مجموعه عکس "زندگی مجازی " از کرمانشاه اهدا شد.

 در  بخش تصویر برداری از میان ۶ کاندید، ﺣﻤﻴﺪ ﻣﻬﺮﺍﻓﺮﻭﺯ  برای فیلم "حفره" از تبریز، پیمان عباس زاده برای فیلم " آرا " از ارومیه، اصغر لایی برای فیلم " تروفه " از کرمانشاه، ﺳﻌﻴﺪ ﻣﺤﻤﺪﭘﻨﺎﻩ برای فیلم " کل به جزء " از تبریز، ﺩﻻﻭﺭ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻴﺎﻥ برای فیلم " هینی مینی " از قزوین، ﺑﺎﺑﮏ ﻧﻮﺭﻭﺯی برای فیلم " مردن به وقت آغاز " از تبریز، دیپلم افتخار و مبلغ  ١٠/٠٠٠/٠٠٠ ریال به اصغر لایی برای فیلم " تروفه" از کرمانشاه و تندیس جشنواره و مبلغ  ٢٥/٠٠٠/٠٠٠ ریال به پیمان عباس زاده برای فیلم " آرا " از ارومیه اهدا شد.

در بخش تدوین، از میان ٥ کاندید، ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺳﺮﻣﺪ برای فیلم "کلینر " از همدان، اﺣﻤﺪ ﻣﻴﺮﻫﺎﺷﻤﯽ برای فیلم " آن سوی خیابان " از کرج، ﻫﺎﺩی ﺍﺣﻤﺪی برای فیلم " دادا سلطنه " از بانه، ﭘﻮﯾﺎﻥ ﺷﻌﻠﻪ ﻭﺭ برای فیلم " خروس ها " از قزوین، ﺣﺎﻣﺪ ﻓﺎﺭﺳﯽ برای فیلم "مرض پادشاهان " از قزوین، تندیس جشنواره و مبلغ ٢٥/٠٠٠/٠٠٠ ریال مشترکا به هادی احمدی برای فیلم " دادا سلطنه "  از بانه و باران سرمد برای فیلم " کلینر" از همدان اهدا شد.

در بخش صدا از میان ۴ کاندید، مجید هاشمی پور و ﺁﺭﺵ ﻗﺎﺳﻤﯽ برای فیلم " آلان " از همدان، اصغر لایی و علی افضلی برای فیلم " تروفه " از کرمانشاه، ﻣﺴﻴﺢ ﺣﺪﭘﻮﺭ ﺳﺮﺍﺝ و ﺁﺭﺵ ﻗﺎﺳﻤﯽ برای فیلم " آرا " از ارومیه، ﺣﺒﻴﺐ ﻫﺎﺷﻤﯽ برای فیلم " خروس ها " از قزوین، تندیس جشنواره و مبلغ ٢٥/٠٠٠/٠٠٠ به مجید هاشمی پور و آرش قاسمی برای فیلم " آلان" از همدان اهدا شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار