مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام گفت: سال گذشته در استان ایلام ۷۳۰ میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها کمک شد.
کد خبر: ۴۹۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 15 September 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛ضیاء رضایی  از برگزاری جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در استان ایلام خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام گفت: پیش‌بینی می‌شود که امسال مشارکت مردم نوع دوست در این امر خداپسندانه ۴۰ درصد افزایش یابد.

وی ادامه داد: جشن نوع دوستی همزمان با سراسر کشور از امروز در مناطق مختلف استان ایلام آغاز شده است.

این مسؤول اضافه کرد: کودکانی در جامعه وجود دارند که واقعا نیازمندند و به کمک خیرین نیاز دارند و به آنان باید مثل فرزندان خودمان کمک کنیم.

رضایی تصریح کرد: باید از کودکان بی‌سرپرست، یتیم‌ها، دانش آموزان کم بضاعت جانانه حمایت کنیم، باید خودمان را همدرد نیازمندان و دانش آموزانی که نمی‌توانند در این ایام شروع سال تحصیلی با دست باز به مدرسه بروند، دلشاد کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام گفت: جشن عاطفه‌ها امسال در دو مرحله برگزار می‌شود، انتظاری هم که ما از مردم نوع‌دوست استانمان داریم این است که امسال همچون سال‌های گذشته با حضور در پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز امداد در سراسر استان امدادگران بیت امامت و ولایت را تنها نگذارند و کمک‌هایشان را به دانش‌آموزان نیازمند استانمان اهداء خواهند کرد و فردا هم در محل برگزاری نماز دشمن شکن جمعه همکاران ما مستقر خواهند شد.

رضایی از افزایش کمک‌های ۴۰ درصدی مردم استان ایلام در جشن عاطفه‌‌های امسال خبر داد و گفت: سال گذشته در استان ایلام ۷۳۰ میلیون تومان مساعدت مردم استانمان را داشتیم  و پیش‌بینی می‌کنیم که امسال با ۴۰ درصد افزایش به بیش از یک میلیارد تومان برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام گفت: فردا بیش از ۷۰ پایگاه ثابت کار جمع آوری کمک های مردمی را در مناطق مختلف استان به عهده دارند.

وی ادامه داد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها ۱۹ مهرماه در مدارس سراسر استان ایلام برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار