معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، از اجرای طرح مهربانی در ماه مهر توسط این نهاد در مناطق محروم استان و برای سومین سال خبر داد.
کد خبر: ۴۸۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 31 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،بهرام میرزائی، از از اجرای «مهربانی در ماه مهر» در استان و برای سومین سال خبر داد و گفت: این طرح  برای سومین سال است که در مناطق محروم و بی بضاعت استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی  این طرح را در راستای طرح های محرومیت زدایی و جهادی دانست و افزود: در این طرح حدود ۲ هزار و ۵۰۰ کوله و لوازم تحریر ایرانی اسلامی بین دانش‌آموزان مناطق محروم بی بضاعت توزیع می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در طرح مذکور شهرستان‌های ثلاث باباجانی، جوانرود، پاوه، روانسر،  دالاهو و سرپلذهاب تحت پوشش قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: هم اکنون لوازم تحریر و وسایل اولیه تحصیل مورد نیاز دانش آموزان بی بضاعت در مناطق فوق در حال توزیع است و طی چند روز آینده نیز توزیع آن در محلات حاشیه نشین شهر کرمانشاه آغاز می‌شود.

میرزائی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲ هزار بسته لوازم التحریر و کوله دانش آموزی بین این دانش آموزان توزیع شده  و امسال به ۲۵۰۰ بسته تغییر کرده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار