کد خبر: ۴۸۷۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 31 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛نمایندگان شورای اسلامی شهر یزد در سازمان های شهرداری امروز در جلسه علنی شورا انتخاب شدند.

 رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شورا ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای رفتاری مسئولان در کشور هستند و باید همواره یاد این عزیزان و دیگر دولتمردان جمهوری اسلامی ایران را گرامی بداریم.

غلامعلی سفید با اشاره به اینکه امروز بررسی قطار بین شهری، ساماندهی بازارچه های میوه و تره بار و انتخاب نمایندگان شورا در سازمان های شهرداری در دستور کار شورا است، اظهار داشت: لازم است از سرمایه گذار برای بحث قطار بین شهری برای حضور در شورا دعوت شود.

عضو دیگر شورای شهر یزد در این باره اظهار داشت: قرارداد تراموا با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته با سرمایه‌گذاران چینی و فرانسوی در حال انجام است.

حمیدرضا قمی عنوان کرد: بحث قطار بین شهری یزد در حال حاضر نیاز به بررسی و وقت بیشتری دارد که می توان با مشارکت شهرداری و کمیسیون های متشکل از ذینفع ها و نمایندگانی از شورا تشکیل شود و موضوع در دستور کار قرار گیرد.

محسن عباسی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر یزد نیز در این باره اظهار داشت: طرح ترافیکی این موضوع باید مطالعه و کارشناسی شود و در شهرهای اروپایی که عموما از تراموا استفاده می کنند یک راه حل مناسب برای محدوده های تاریخی در نظر گرفته اند و باید در این بخش هم کار کارشناسی بیشتر انجام داد.

وی تصریح کرد: وجود بی آر تی در حوزه تاریخی چندان مقرون به صرفه نیست بنابراین باید پیشنهاد تراموا که عملی است، مورد بررسی قرار گیرد که انشاالله در معابر اصلی بافت تاریخی مورد استفاده قرار گیرد.

در بخش دیگری از جلسه امروز موضوع ساماندهی بازارچه های میوه و تره بار با حضور رئیس سازمان میادین میوه و تره بار به بحث گذاشته شد و مسیر دسترسی میدان جدید همچنین وجود میدان میوه وتره بار شاهدیه و مشکلات آن با میدان یزد مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان جلسه علنی امروز، انتخاب نمایندگان شورا در سازمان های شهرداری برگزار شد و نمایندگان شورا در هر سازمان مشخص شدند.

بر اساس انتخابات انجام شده، غلامعلی سفید و حمیدرضا قمی نماینده شورای شهر در شورای شهرستان یزد، سیدحسین آزادی نماینده شورا در سازمان آتش نشانی، حمیدرضا قمی نماینده شورا در سازمان آمار و فناوری، سپنتا نیکنام نماینده شورا در سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری یزد معرفی شدند.

همچنین مهدی کاشفی زاده نماینده شورا در سازمان آرامستان ها، مرتضی شایق نماینده شورا در سازمان حمل و نقل و مسافر، الهه جورابی نماینده شورا در سازمان مدیریت پسماند، محسن ابوترابی نماینده شورا در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردهای کشاورزی، محسن عباسی نماینده شورا در سازمان عمران و ونوس عامری نماینده شورا در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد شدند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار