از تودیع دینی تا معارفه توحیدی
افتتاح همزمان پروژه‌های شرکت گاز استان و مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت گاز استان چهارشنبه هشتم شهریور ، در محل مرکز آموزش شرکت گاز استان برگزار گردید.
کد خبر: ۴۸۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷ 30 August 2017

افتتاح همزمان پروژه‌های شرکت گاز استان و مراسم تودیع و معارفه شرکت گاز استان چهارشنبه 8 شهریور، در محل مرکز آموزش شرکت گاز استان برگزار شد.

 

در این مراسم افتتاح از طرح های گاز رسانی به 78 روستای استان با تحت پوشش قرار دادن 2 هزار و 658 خانوار از نعمت گاز طبیعی با هزینه بالغ بر 159480 میلیون ریال با موفقیت به سرانجام رسید و همچنین آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به 115 روستای استان با تحت پوشش قرار دادن 5  هزار و 824 خانوار از نعمت گاز طبیعی و با پیش بینی اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ریال از طریق ویدیو کنفرانس کلنگ زنی شد.

 

ولی الله دینی در این مراسم تودیع و توحیدی بعنوان مدیر عامل جدید شرکت گاز استان معرفی گردید.

لازم بذکر است از سوابق اجرایی دینی می‌توان به مهندس ناظر طرح‌های شرکت ملی گاز ایران، مدیر پروژه و رئیس اداره گاز در شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در دوره هفتم یاد برد

در این مراسم جبارزاده با اشاره به  قرار داد 1/6 میلیارد یورویی حوزه فراورده های نفتی  و گفت:این قرارداد نفتی با بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف انرژی پالایشگاه تبریز باعث  توسعه هرچه بیشتره  این بخش را فراهم می کند.

استاندار آذربایجان شرقی ابراز داشت: ایجاد خط اتیلن غرب تبریز با 200 میلیارد تومان هزینه در بخش پتروشیمی،باعث کاهش هزینه حمل و نقل  و افزایش ظرفیت تولید  به مقدار 5 برابر را فراهم خواهد کرد.

وی اضافه کرد:آذربایجان شرقی همانند استان های نفت خیز دیگر سهم و نقش بسزا و ثاثیر گذاری در مقدار تولید نفت کشور را ایفا می کند.نگهداری و انتقال گاز از استان ما به هشت کشور منططقه بی شک کارکنان را متحمل تلاش های زیادی کرده است که به نوبه ی خویش از تمامی کارکنان این حوزه تشکر و قدر دانی می کنم بی شک نداشتن قطعی گاز در سال گذشته مدیون تلاش ها مدیرعامل و تک تک کارکنان این اداره در ایستگاههای مختلف است

اسماعیل جبارزاده با تاکید به حفاظت از محیط زیست اظهار داشت:  استفاده از سوخت های فسیلی ممنوع بوده و ضررهای جبران ناپدیری به بار می آورد و بایستی مصرف انشعابات گازی افزایش یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار