مدیرکل اوقاف استان با بیان اینکه برای تهیه هر بسته فرهنگی ۵۰۰ هزار ریال هزینه شده است، ادامه داد: این بسته‌ها در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت زیر پوشش نهادهای حمایتی سطح استان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ 30 August 2017
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از توزیع ۶۲۰۰ بسته حمایتی در قالب «مهر تحصیلی» بین دانش‌آموزان نیازمند همدان خبر داد.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد کاروند از توزیع ۶ هزار و ۲۰۰ بسته حمایتی در طرح «مهر تحصیلی» بین دانش‌آموزان نیازمند در همدان خبر داد و اظهار کرد: طرح «مهر تحصیلی» از محل موقوفات با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند استان همدان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هر سال قبل از فرا رسیدن فصل بازگشایی مدارس طرح «مهر تحصیلی» با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند اجرایی می‌شود، گفت: امسال در قالب طرح «مهر تحصیلی» ۶ هزار و ۲۰۰ بسته فرهنگی شامل بسته کامل لوازم‌التحریر نظیر مداد، مداد رنگی، خودکار، پاک‌کن و مدادتراش و ۱۰ عدد دفتر و کیف برای نیازمندان تهیه شده است.

مدیرکل اوقاف استان با بیان اینکه برای تهیه هر بسته فرهنگی ۵۰۰ هزار ریال هزینه شده است، ادامه داد: این بسته‌ها در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت زیر پوشش نهادهای حمایتی سطح استان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا با کیفیت‌ترین لوازم تحصیلی مورد نیاز دانش‌آموزان و تولید داخل تهیه شده است، گفت: ترویج سنت حسنه وقف و اجرای دقیق نیات واقفین خیراندیش در سطح جامعه و حل مشکلات نیازمندان از اهداف اصلی اجرای طرح «مهر تحصیلی» بوده است.

حجت‌الاسلام کاروند با اظهار امیدواری همکاری واقفان خیراندیش با این نهاد در پیشبرد بیشتر کمک به نیازمندان، افزود: ادارات اوقاف و امور خیریه در استان با برگزاری مراسمی این طرح را اجرا می‌کنند.

وی بیان کرد: این لوازم‌التحریرها تا پایان نیمه نخست شهریورماه در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان درباره نحوه شناسایی دانش‌آموزانی که شامل طرح «مهر تحصیلی» و دریافت اقلام آموزشی هستند، گفت: دانش‌آموزان این طرح را ائمه جمعه و جماعات ومبلغین اعزامی، کمیته امداد، سازمان بهزیستی ودارالایتام و سایر نهادهای حمایتی به ادارات اوقاف و امور خیریه معرفی کرده‌اند.

منبع: روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار