در گفت‌وگوی اختصاصی با تابناک البرز مطرح شد
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که تابستان امسال 19 هزار دانش آموز در المپیادهای ورزشی کشور در حال رقابت با یکدیگر هستند.
کد خبر: ۴۸۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ 30 August 2017

به گزارش تابناک البرز، مهرزاد حمیدی ظهر امروز در حاشیه بازدید از محل برگزاری مسابقات ژیمناستیک دانش‌آموزی کشور که در سالن ورزشی 17 شهریور استان البرز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک البرز افزود: این دانش آموزان در70 رشته ورزشی رقابت دارند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: ورزش دانش آموزی پشتوانه و ذخیره ورزش قهرمانی است .

حمیدی اضافه کرد: در مدارس کشور مربیان مجرب در حال شناسایی استعدادهای ورزشی و غربالگری این استعدادها هستند.

وی فعالیت های ورزشی را در آموزش و پرورش مدرسه محور و کانون محور ذکر کرد و افزود: اگر این استعداد یابی سنجیده و فعال نباشد و ورزش قهرمانی به ورزش دانش آموزی تکیه نزند، درخت ورزش قهرمانی اگر سرو هم باشد، پژمرده خواهد شد.

این مسئول یاد آور شد: برگزیدگان مسابقات قهرمانی دانش آموزان سراسر کشور با همکاری فدراسیون دانش آموزی به مسابقات جهانی و بین المللی اعزام می شوند.

وی از دانش آموزان برگزیده مسابقات ورزشی کشور به عنوان ذخیره المپیک یاد کرد و گفت: در سال آینده که المپیک نوجوانان برگزار می شود، ترکیب المپیک نوجوانان ایران از میان دانش آموزان برگزیده این مسابقات خواهد بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش البرز، سطح مسابقات ژیمناستیک دانش آموزی کشور که به میزبانی استان البرز درحال انجام است را بالا توصیف کرد و گفت: این رقابت ها از نظر کمی،کیفیی، فنی، نظم و امور اجرایی به خوبی پیش می رود.

وی ادامه داد: استان البرز در برگزاری این دوره از مسابقات سنگ تمام گذاشته است.

وی ضمن قدر دانی از پشتیبانی و برنامه ریزی مدیر کل و معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز در آماده سازی مقدمات برای برگزاری مسابقات ژیمناستیک دانش آموزی کشور،خاطر نشان کرد: ظرف مدت کوتاهی سالن مسابقات ژیمناستیک برای دانش آموزان سراسر کشور بهسازی و تجهیز شد به گونه ای که این سالن در ردیف 10 سالن برتر ژیمناستیک کشور قرار گرفته است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: مسابقات ژیمناستیک دانش آموزی کشور با کادری تخصصی - فنی در حال اجراست که این مهم موجب رضایت شرکت کنندگان شده است.

حمیدی اضافه کرد: البرز در این دوره از مسابقات حتی برای اسکان و پذیرایی از اولیای دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات ژیمناستیک دانش آموزی کشور نیز در محل برگزاری مسابقات و خانه های معلم کرج برنامه ریزی کرده است که این مهمان نوازی البرزی ها قابل تحسین است.

وی بیان کرد: یکی از صحنه های زیبا و غرور آفرین ملی مسابقات ژیمناستیک دانش آموزی کشور را ادای احترام دانش آموزان به شهید مدافع حرم ' محسن حججی ' و تقدیم مدال و کاپ اخلاق به این شهید گرانقدر بود.

مسابقات ژیمناستیک دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور از یکم تا 17 شهریور به میزبانی استان البرز در حال برگزاری است که در آن 600 ورزشکار به رقابت می پردازند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار