رئیس پلیس‌راه استان البرز محدودیت‌های ترافیکی جاده چالوس در روزهای پایانی هفته را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۸۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 30 August 2017

به گزارش تابناک : سرهنگ رضا معظمی گودرزی با اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور کرج – چالوس، اظهار کرد: تردد انواع خودرو از ساعت ۱۴۴ روز جمعه دهم شهریورماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه یازدهم شهریورماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع می‌شود.

تردد موتورسیکلت از محور چالوس ممنوع است

وی در ادامه با اشاره به استقرار مأموران پلیس‌راه در محور کرج – چالوس، گفت: با اعلام مأموران تردد انواع خودرو از ساعت ۱۷ روز جمعه دهم شهریورماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه یازدهم شهریورماه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان البرز در ادامه به ممنوعیت تردد موتورسیکلت در محور کرج – چالوس و بالعکس اشاره کرد و گفت: این ممنوعیت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ بامداد روز شنبه یازدهم شهریورماه در محور برقرار است.

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین

سرهنگ معظمی گودرزی تأکید کرد در زمان ممنوعیت تردد موتورسیکلت از محور کرج – چالوس، تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری مانعی ندارد.

 وی همچنین به وضعیت تردد خودروهای سنگین اشاره کرد و گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است و این ممنوعیت شامل حال وسایل نقلیه حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی نمی‌شود.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار