مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت که از ابتدای سال جاری تا کنون 750 برنامه فرهنگی توسط این اداره کل برگزار شده است.
کد خبر: ۴۸۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 20 August 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: به منظور ایجاد تحول فرهنگی اثر گذار تبلیغات اسلامی این استان مبادرت به برگزاری 750 برنامه ی فرهنگی اثر گذار با همکاری مبلغین اعزامی در مناسبت ها و روحانیون مستقر کرده است.
وی اظهار داشت: با توجه به وجود قومیت های مختلف در استان البرز و وجود مسافران در ایام تابستان اداره کل تبلیغات اسلامی با همکاری هیئت های مذهبی برنامه های فرهنگی دینی را به منظور ایجاد تحول فکری و فرهنگی این استان به مرحله اجرا گذاشته است.
 
مسعودی،خاطر نشان کرد: امروز وجود نرم افزار های نوین در حوزه فضای مجازی از قبیل تلگرام، لاین، اینستاگرام و ... و جذب روز افزون جوانان به این حوزه عزم بلند و همت مسئولان فرهنگی در برگزاری برنامه های جذاب فرهنگی را می طلبد.
وی گفت:گفتمان دینی، جلسات پرسش و پاسخ، بیان احکام، سخنرانی با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی با موضوع و محتوی اثر گذار، توسعه آموزه های دینی در فضای مجازی، برگزاری مراسم ولادت و شهادت ائمه اطهار (ع)، برپایی ایستگاه های صلواتی توسط هیئت های مذهبی برپایی جلسات تلاوت و تفسیر قرآن کریم توسط روحانیون مستقر در سطح مساجد، مراسم دعای کمیل، ندبه و زیارت عاشورا به صورت هفتگی از مهم ترین برنامه های تبلیغات اسلامی البرز از ابتدای سال جاری بوده است.
مسعودی،ادامه داد: هرچه فعالیت و برنامه فرهنگی انجام دهیم کم است چراکه دشمن با عزم راسخ در صدد کم رنگ کردن آموزه های دینی در بین جوانان است و جامعه ای که جوان آن سست و ضعیف شود خود به خود رو به زبونی و زوال خواهد رفت به همین منظور باید مجاهدانه و بدون چشمداشت مادی در عرصه تبلیغ دین اسلام که تنها راه سعادت دنیوی و اخروی افراد جامعه است گام برداریم.
 
 
 
 
 
منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار