معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان البرز گفت: خواهران مبلغ در استان البرز با هدف توسعه مشارکت در طرح‌های احسان و انفاق کمیته امداد، با شرکت در نشست هم افزایی در برنامه‌های فقرزدایی به یاری محرومان آمدند .
کد خبر: ۴۷۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 17 August 2017
به گزارش تابناک : عبدالله طاهری با اشاره به اینکه موفقیت در اجرای طرح‌های احسان و انفاق مستلزم حضور گسترده مردم است، گفت: ورود به لایه‌های مختلف مردم از طریق تجمع‌ها و برنامه‌های مذهبی مدون و مستمر با استفاده از ظرفیت خواهران مبلغ مورد تأیید سازمان تبلیغات می‌تواند سرعت جذب و هدایت منابع مردمی احسان و انفاق به سمت مردم را ارتقا بخشد .
وی افزود : خواهران مبلغ در استان البرز با هدف توسعه مشارکت در طرح‌های احسان و انفاق کمیته امداد ، ضمن شرکت در نشست هم افزایی در برنامه‌های فقرزدایی به یاری محرومان آمدند .

طاهری گفت : استفاده از ظرفیت خواهران مبلغ و طلبه سازمان تبلیغات برای سایر امورات مختلف مددجویان به دلیل برخورداری از فواید مددکاری اسلامی از جمله برنامه‌های دیگر کمیته امداد است  .

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز با بیان اینکه ، هیئت‌ها و جلسات مذهبی خواهران از پتانسیل جذب احسان و انفاق برخوردار هستند ، یادآور شد : عمده نیازهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در بخش مسکن و جهیزیه نهفته است و خواهران مبلغ می‌توانند برای ترغیب مردم مؤمن به شرکت در این طرح‌ها شرایط لازم را فراهم کنند .





منبع : پیام آشنا البرز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار