رئیس سازمان بسیج رسانه ‌البرز گفت: سازمان بسیج رسانه استان ‌برنامه‌های مختلفی را برای مطالبه‌گری از سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف ‌البرز به همراه رسانه‌ها در دستور کار خود دارد.
کد خبر: ۴۷۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 17 August 2017
به گزارش تابناک : ابراهیم نوروزی‌فر ظهر امروز در کارگاه تخصصی آموزشی حیا اسلامی که  در سالن همایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه استان البرز برنامه‌های مختلفی را برای مطالبه‌گری از سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف استان البرز به همراه رسانه‌ها در دستور کار خود دارد.
 
بسیج رسانه ‌مطالبه‌گری را از سازمان‌های استان البرز آغاز می‌کند 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب عنوان کرد: این مهم علاوه بر آن که مسئله‌ای فقهی بوده، فرهنگی است و باید اقدامات لازم در راستای تحقق موضوع عفاف و حجاب در جامعه انجام شود.

وی با اشاره به اینکه برای فرهنگسازی ابتدا باید آسیب‌شناسی شود، افزود: با وجود اینکه فرهنگ‌سازی به عهده نهادهای فرهنگی و اجتماعی است اما جایگاه رسانه در این میان از ارزش و اهمیت بیشتری برخوردار است چراکه آسیب‌شناسی‌ها و سیاست‌های رسانه‌ها در ارائه راهکارهای مناسب برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی رسانه‌های خارجی مهم است.

نوروزی‌فر با بیان اینکه رسانه‌های خارجی از هیچ اقدامی برای تحقق اهداف خود که معطوف به وا داشتن جوانان و نوجوانان به هرزه‌پویی است دریغ نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: از رسانه‌های جمهوری اسلامی انتظار می‌رود تا به اقدامات فرهنگی مناسب برای مقابله با آنها بپردازند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها نهادی فرهنگی هستند، تاکید کرد: تصحیح باورها و گرایش‌های غلط اجتماعی یکی از رسالت‌های رسانه‌هاست و از آنها می خواهیم به این موضوع به خوبی توجه کنند.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار