منصور رحمانیان با اعلام وضعیت جوی استان، اظهار کرد: طبق پیش‌یابی هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.
کد خبر: ۴۷۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 15 August 2017

به گزارش تابناک : منصور رحمانیان با اعلام وضعیت جوی استان، اظهار کرد: طبق پیش‌یابیهواشناسی طی ۲۴۴ ساعت آینده آسمان استان  صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز با اشاره به اینکه روند نسبی دمای هوا در روزهای چهارشنبه  و پنجشنبه کاهش خواهد یافت، گفت: کمینه و بیشینه دمای هوای امروز کرج به ترتیب ۱۹ و ۳۷ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

هوای فردیس برای گروه‌های حساس ناسالم است

وی در بخش دیگری وضعیت هوای شهرستان‌های استان را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی کرد و گفت: کیفیت هوای فردیس برای گروه‌های حساس ناسالم است.

رحمانیان گرم‌ترین نقطه استان را شهرستان اشتهارد با ۴۲ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: این در حالی است که کمینه دمای هوای شهرستان طالقان با ۱۵ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه استان است.

مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز در بخش دیگری با اشاره به وضعیت جوی محور چالوس، گفت: آسمان در این محور ابری همراه با وزش باد است و ماکزیمم سرعت باد ۳۲ کیلومتر بر ساعت است.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار