معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: پرونده انتقال زندان های البرز در دبیرخانه شورای امنیت ملی باز است و پیگیری و اهتمام جدی برای تحقق این امر از سوی مسئولان استان وجود دارد.
کد خبر: ۴۷۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 13 August 2017
به گزارش تابناک : فتح الله حقیقی روزیکشنبه در نشست خبری باخبرنگاران با اشاره به اینکه موضوع انتقال زندان ها و زندانیان ملی از البرز در قالب برنامه های کوتاه مدت و میان مدت در دستور کار است، افزود: در برنامه کوتاه مدت در کاهش زندانیان استان اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.
وی بیان کرد:در برنامه میان مدت، حسب دستور رئیس جمهوری موضوع انتقال زندان ها مورد بررسی و اقدام است از این رو در دبیرخانه شورای امنیت کشور مطرح است.
وی با بیان اینکه در ارائه عملکرد باید کارشناسانه عمل کرد ،گفت: درگذشته آمارها به صورت فراوانی مد نظر بود و سرانه ها بر اساس فرمول های اصلی آمار اتخاذ نمی شد.
حقیقی اضافه کرد : اکنون به جد درصدد ارائه گزارش و آمارهای دقیق از استان بر اساس شاخص ها هستیم چراکه در چنین شرایطی می توان برنامه ریزی دقیق و اقدامات صحیح انجام داد.
معاون استاندار در خصوص عملکرد استان در زمینه مسائل اجتماعی گفت: سال گذشته 8 میلیارد تومان بودجه اجتماعی جذب و در اختیار این حوزه قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: ما در حوزه کشفیات سلاح 133 درصد، کشفیات مواد مخدر 362 درصد و کشف قاچاق کالا 406 درصد افزایش داشته ایم. 
حقیقی گفت: با توجه به اهمیت سازمان های مردم و تاثیر آنها در جامعه تعداد این سمن ها از حدود 280 مورد در سال 92 اکنون به 537 مورد رسیده و روند فعالیت آنها مورد نظارت قرار می گیرد.




منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار